גבר הרג שתי נשות צוות במחלקת היולדות של בית חולים בדאלאס, טקסס, לאחר שניסה לפגוע בבת זוגו במהלך הלידה בגלל שלטענתו, "היא בוגדת בו".

נסטור הרננדז בן ה-30, הרג, לכאורה, את ג'קלין פוקואה וקייטי אנט פלורנס, במהלך התקף זעם במרכז הרפואי המתודיסט דאלאס. זאת לאחר שהאשים את חברתו היולדת שבגדה בו בזמן ששהה בבית הסוהר, כך לפי הדיווחים.

על פי החשד, הרננדז החל להכות את זוגתו בראשה רגע לאחר לידתה, וביצע שיחות מאיימות לבני משפחתה. השתיים שהיו באותם רגעים בחדר הלידה עם המשפחה, ניסו לעצור את האיש ממעשיו, אך ללא הועיל. הצעיר בן ה-30, שכבר נגזר עליו בעבר עונש מאסר על תנאי, הואשם שירה למוות בשתי המיילדות, שתיהן בנות 45 ביום שבת ה-22 באוקטובר. למרבה המזל, העולל שהיה בחדר במהלך הטרגדיה - שרד את התופת ולא נפגע כלל.

הרשעותיו הקודמות של הרננדז כללו עונש של שמונה חודשי מאסר בגין שוד, פריצה והחזקת נשק ללא רישיון. מפקד משטרת דאלאס, אדי גרסיה, אמר: "לדעתי, מדובר בכישלון של מערכת המשפט שלנו. אדם אלים כמו האיש הזה לא היה אמור להסתובב חופשי. הוא היה צריך להישאר במעצר".

העבריין המורשע שוחרר מהכלא ממש בתחילת אוקטובר וקיבל אישור להיות נוכח בלידת בנו יחד עם בת זוגו. מכאן, הסביר גרסיה: "ישנה השערה כי הוא תכנן מראש לפגוע ביולדת". מבית החולים נמסר כי לא היה להם מושג לגבי ההיסטוריה הפלילית של הרננדז. "אנו לא נוטים לברר עניינים שכאלה לגבי זוגות שמגיעים ללדת אצלנו", הסביר גלן פאולר, מנהל מחלקת היולדות בבית החולים.

החקירה בעניינו של בן ה-30 תימשך.