אישה מטנסי שבארה"ב, משתפת לעתים קרובות בחשבון ה-TikTok שלה פרטים לגבי 11 ילדיה, אותם הביאה עם לא פחות משמונה גברים שונים. 

בסרטון ויראלי שפרסמה בחודש אוגוסט האחרון, Phi הסבירה על היתרונות שיכולים להיות לאישה כשיש לה יותר מגבר אחד בסביבה. "אם היה לילדיי רק אבא אחד והוא במקרה היה עוזב לתמיד או מת, הם היו הופכים ליתומים או גדלים ללא אב. אבל אם יש להם שמונה אבות ורק שלושה מהם ייעלמו מחייהם, עדיין יהיו להם חמישה אבות".

Phi, לא מתביישת בהתנהלות שלה ומתכוונת להביא לעולם עוד ילדים (צילום: מתוך טיקטוק)
Phi, לא מתביישת בהתנהלות שלה ומתכוונת להביא לעולם עוד ילדים (צילום: מתוך טיקטוק)

האם לא חשפה את שמותיהם או את הגילים של 11 ילדיה. אולם גולשים רבים לא התרשמו במיוחד מאופי מערכות היחסים של Phi המקועקעת, והגיבו בחריפות על הסרטונים שלה. 

"הדבר היחיד שלמדתי ממך, הוא שצריך להשתמש באמצעי מניעה בשלב מסוים ובמיוחד כשברור שיש בעיה כמו שלך", כתבה לה גולשת אחת. שני הגיב לה: "פעם ראשונה זאת טעות. פעם שנייה זו בחירה והפעמים שאחר כך זה כבר מבחירה". שלישי הוסיף בבוטות: "למען השם, תפסיקי להתרבות". עם זאת, התגובות הקשות שקיבלה האם לא שינו את תכניותיה. לפיה, היא מעוניינת ללדת ילדים נוספים, וענתה לגולשים: "אני מתכוונת להגיע ל-19 ואולי אפילו ל-30 ילדים". 

מאוחר יותר היא סיפרה שהיא מכירה את האבות באתרי היכרויות שונים. למרות שברשת הגולשים מתבדחים על חשבונה, נראה כי יש לה מערכות יחסים תקינות כמעט עם כל האבות של ילדיה. בקליפ אחר, שיתפה Phi תמונות של שבעה מתוך שמונה האבות השונים, בזמן שעוקב אוהד כתב לה: "כל הכבוד לך על האומץ והכוחות. את מיוחדת ומדהימה".