בעוד שלרוב הטסים לחו"ל יש העדפה למושב בסמוך לחלון, תמיד יש את אלו שבלית ברירה נאלצים לשבת במושבי האמצע ולהצטופף בין נוסעים זרים אחרים.

כעת, חברת התעופה האוסטרלית "וירג'ין אוסטרליה", השנייה בגודלה במדינה, הופכת את הישיבה במושבים הגרועים ביותר במטוס - ליתרון עצום, שכן תוכלו לזכות בכמה פרסים שווים על הדרך בהגרלה החדשה שלהם. התכנית חלה על אלה שבחרו מושב מראש וגם על אלה שהוקצה להם מושב באופן רנדומלי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בכל שבוע, זוכה מאושר יוכל לזכות בכ-230 אלף דולר, שייט בקריביים, טיסות וכרטיסים למשחקי פוטבול של הקבוצה האוסטרלית ALF בשנת 2013 ועוד חוויות של פעם בחיים. חברת התעופה מקווה להפוך את המושב האמצעי לאטרקטיבי יותר עבור הטסים, ובכך להקל על הביקוש למושבים בקדמת המטוס וליד החלון. 

סקר שנערך על ידי "וירג'ין אוסטרליה", מצא כי 63 אחוז מהנשאלים העדיפו את מושב המעבר, בעוד ש-35 אחוז העדיפו מושב בסמוך לחלון. רק שלושה אחוזים אמרו שלא אכפת להם היכן ישבו.

כדי להעלות את הסיכוי לזכות בפרס, עליכם לטוס בטיסת פנים עם חברת התעופה עד ה-23 באפריל 2023. לאחר מכן, יהיה עליכם להוריד את אפליקציית "Virgin" ולהירשם לתחרות באמצעות לחיצה על "Middle Seat Lottery". כדי להירשם להגרלה, עליכם להיות חברים ב-"Velocity Frequent Flyer", מעל גיל 18 ולהצטרף תוך 48 שעות ממועד הטיסה שלכם.