אישה בשנות ה-30 לחייה ואם לשניים, חשפה את סיפורה המחריד שלה על ניסיון האונס שעברה, ועל מה שנאלצה לעשות כי להכניע את התוקף. 

מריסה יאנג בת ה-36, סיפרה כי סיימה את עבודתה במסעדה בשעת לילה מאוחרת וצעדה לכיוון ביתה שבקליפורניה, ארה"ב. לדבריה: "גבר הגיע משום מקום ותפס אותי מאחור".

מריסה יאנג, ניסתה להכניע את התוקף שלה והוכתה קשות (צילום: מתוך פייסבוק)
מריסה יאנג, ניסתה להכניע את התוקף שלה והוכתה קשות (צילום: מתוך פייסבוק)

היא סיפרה: "נסיתי להתחמק ממנו ולברוח, והוא תפס אותי מהצוואר בחוזקה ואמר לי 'אם לא תפסיקי לצרוח אני אהרוג אותך'. נלחמתי בו בכל כוחי, עשיתי הכל כדי להעיף אותו ממני, נשכתי אותו אך הוא לא הרפה". לטענתה, הקרב המייסר נמשך כ-30 דקות. "הוא ביקש ממני שאבצע בו מין אוראלי והעמדתי פנים שאני מסכימה. ברגע שהייתי שם למטה, נשכתי את איבר המין שלו הכי חזק שיכולתי, בתקווה שהוא יתעלף או יברח".

תכניותיה של יאנג לא צלחו, והאיש שרק כעס עוד יותר, החל להכות אותה בחוזקה. "רק פצעתי אותו קשות וזה הרגיז אותו עוד יותר", הסבירה. לאחר ששמע עוברי אורח וחשש שייתפס, הוא ברח מהמקום והותיר אותה על הקרקע, חבולה, מדממת ועירומה מהמותניים ומטה.

דארל ווטרס בן ה-46, נעצר בעקבות התקרית (צילום: מתוך פייסבוק)
דארל ווטרס בן ה-46, נעצר בעקבות התקרית (צילום: מתוך פייסבוק)

האם לשניים הצליחה לרוץ לבית סמוך ולהיעזר באזרח שסייע לה להתקשר למוקד החירום. התוקף, דארל ווטרס בן ה-46, נעצר בעקבות התקרית. מהמשטרה נמסר כי הוא שוחרר ממעצר שעות ספורות לפני שתקף את בת ה-36. כעת הוא נעצר שוב עד תום ההליכים נגדו.