רובנו היינו רוצים להאמין שהסיפור הזה לא נכון, אבל צעירה בשנות ה-20 לחייה הוכיחה שהסיוט הנוראי שתקראו עכשיו הוא אמיתי לגמרי. אחרי שחשה בגירוד לא מוסבר באוזן, גילתה שבעל חיים זעיר התנחל בתעלת השמע החיצונית שלה במשך כמה ימים עד שהרופא שלף אותו החוצה - חי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מיס לי בת ה-24 מהעיר צ'אנגשה שבסין, הגיעה לבית חולים בעיר מגוריה כדי לפגוש רופא אף-אוזן-גרון לאחר שסבלה מגירוד בלתי פוסק באוזן השמאלית. כשד"ר ליו שאנג הציץ פנימה, בהו בו בחזרה ארבע עיניים קטנות ולהפתעתו הרבה, הוא גילה כי באוזנה של הצעירה מסתתר עכביש קטן.

בגלל מיחושים מוזרים באוזן - ניגשה לרופא וגילתה עכביש (צילום: אינג'אימג')
בגלל מיחושים מוזרים באוזן - ניגשה לרופא וגילתה עכביש (צילום: אינג'אימג')

לדבריו, בעל החיים זחל ככל הנראה לאוזן של לי כשישנה. הוא החליט לדחוק אותו מחוץ לתעלת האוזן עם תמיסת מלח, מחשש שאם הוא ינסה לחלץ אותו עם כלים, העכביש החי יחוש מאוים ויתחפר עמוק יותר בראשה של המסכנה.

הרופא שפך לאוזנה את התמיסה והשניים המתינו יחד לפרוק הרגליים שיזחל החוצה. הוא הסביר ללי שבמזל היא לא גירדה בעומק תעלת האוזן והבריחה אותו פנימה בעצמה. לדברי פרופסור פיליפ קוהלר מאוניברסיטת פלורידה, "העכביש נכנס לאוזן בגלל החום והלחות. טיפלנו בפציינטית ומצבה מצוין כעת. לצערנו, בעל החיים כבר לא אתנו". 

היה עדיף שלא לדעת שזה אפשרי (צילום: מתוך פייסבוק)
היה עדיף שלא לדעת שזה אפשרי (צילום: מתוך פייסבוק)

אטמי אוזניים מעולם לא הרגישו חשובים יותר.