שוטר בתפקיד שנשלח לבדוק מכונית חשודה בסן אנטוניו, ארה"ב, לפני כשבועיים, גילה בתוכה את שילה ביילי יובנק בת ה-48, כשהיא קשורה בחבל. הוא מצא אותה בסביבות השעה 18:30 ולקח אותה לתחנת המשטרה.

בפני השוטרים היא הצהירה שאדם זר זינק לתוך רכבה, כ-12 שעות לפני שנמצאה, בזמן שהיא משכה כסף מכספומט בעיר. היא סיפרה שהוא הכריח אותה, באיומי סכין, להסיע אותו לכל מיני מקומות - מסע שלדבריה כלל כמה עסקאות סמים.

יובנק, ביימה את חטיפתה בשביל יום חופש (צילום: מתוך פייסבוק)
יובנק, ביימה את חטיפתה בשביל יום חופש (צילום: מתוך פייסבוק)

יובנק סיפרה כיצד לאחר שהם סיימו את הסידורים של החוטף, הוא תקף אותה ניסה לחנוק אותה עם חבל, ולאחר מכן קשר אותה והשאיר אותה במכונית. עם זאת, השוטרים שלא מיהרו להאמין לסיפורה המוזר, מצאו בתיקה כרטיס לוטו שנקנה באותו היום בזמן שהיא, לטענה, הייתה "חטופה".

המשטרה מיהרה להשיג את צילומי האבטחה של החנות בה נקנה כרטיס הלוטו, שם בת ה-48 תועדה נכנסת לבדה לחנות כשהיא נראית במצב מצוין, אינה ממהרת ואפילו מתעכבת לשיחת חולין עם המוכר.

לאחר מכן, צפו הצוותים בצילומי האבטחה של הכספומט, וגם שם היא נראתה רגועה. הם עימתו אותה עם העובדות בחקירה נוספת, ובסופו של דבר יובנק נשברה והודתה שהיא רק רצתה יום חופש מהעבודה. כעת, היא עומדת בפני כתב אישום על התחזות.