משתמשת TikTok בשם @travelhackingmom, פרסמה בימים האחרונים סרטון שהפך לוויראלי וצבר למעלה מ-8.4 מיליון צפיות. הקליפ הוא חלק מסדרה בת שמונה חלקים, בהם הנוסעת המתמידה משתפת את העוקבים שלה כיצד להשתמש בבונוסים בכרטיס האשראי ולנצל את המקסימום בטיסות שלהם.

"זו המחלקה הראשונה של סינגפור סוויטס", אמרה כוכבת ה-TikTok בעוד שהיא נראית נכנסת לתא הכולל מסך טלוויזיה גדול, ספה נוחה ומיטה. "הזמנתי את הטיסה הזו תמורת 143 אלף נקודות בתוספת 5.60 דולר", הסבירה.

@travelhackingmom I was sitting in business class wh cub didn’t suck but it’s no Singapore suites! #awardtravel #creditcardpoints #luxuryflight #luxurytravel #travelhacks ♬ original sound - travelhackingmom

בסרטון הראשון, lhackingmom אמרה שהדרך לצבירת נקודות כה גבוהה, היא להזמין כרטיס אשראי מחברה שמעניקה הטבות למי שיוציא סכום קבוע בכל חודש. "בחמש וחצי השנים האחרונות בערך, אני נוסעת כמעט בחינם באמצעות תשלום בנקודות. אתם משלמים המון כסף בכרטיסי האשראי שלכם וצוברים נקודות. הגיע הזמן לנצל אותן".

כמה מהגולשים התפעלו מהדרך של lhackingmom לקבל מושב במחלקה הראשונה, והגיבו על הסרטון. "ולחשוב שהתרגשתי מלשבת ליד החלון", כתב גולש אחד. שניה הגיבה: "תמיד התלהבתי מלקבל מושב ריק, כשאין נוסעים נוספים ליידי. עכשיו הבנתי את ההבדל". מנגד, היו גם אחרים שלטענתם היו מעדיפים לנצל את הנקודות בדרך אחרת. "ב-143 אלף נקודות אפשר לטוס עוד שלוש או ארבע פעמים. לא חבל לבזבז אותן על מושב במחלקה הראשונה?", טען משתמש אחר.