אחרי האכזבה הגדולה בבחירות ואחרי שהוסיפה לקרוא לעם "מטומטם", הדר מוכתר, יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים - לא מתכוונת לוותר כל כך מהר.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מוקדם יותר היום, פרסמה הפוליטיקאית ציוץ בחשבון הטוויטר שלה, בו היא הציעה לציבור הרחב, בניהם אנשי הייטק, שיווק ואנשי עסקים, להשתתף בהרצאתה שכותרתה היא: "איך להיות הדר מוכתר".

ב-40 ש''ח בלבד תוכלו לגלות את כל הסודות של הדר מוכתר (צילום: צילום מתוך טוויטר)
ב-40 ש''ח בלבד תוכלו לגלות את כל הסודות של הדר מוכתר (צילום: צילום מתוך טוויטר)

"ההרצאה עוסקת בשיווק, איך להיות האדם המדובר במדינה, ב-40 ש"ח. תאמו עם קובי", כתבה יו"ר צעירים בוערים רגע לפני שמחקה את הציוץ ופרסמה מחדש גרסה מקוצרת יותר - וללא מחיר: "להזמנת ההרצאה שלי 'סודות השיווק של הדר מוכתר' כתבו לקובי".

שני הציוצים החלו לרוץ ברחבי הרשת, לא זכו לאהדה גדולה במיוחד וגרפו מאות תגובות. "את מתכוונת ל'איך להיות האדם המביך במדינה'. סודות השיווק שלך הם לצעוק, להפריע, לכתוב עם שגיאות כתיב ולהעלות תמונות מביכות", כתב גולש אחד. שני הגיב: "ברשותך אתמצת את הפרטים לקהל הרחב: תצרחי המון, תקני מגפון כדי שישמעו אותך צורחת מלא, תשקרי, תבואי עם ים של כסף לקמפיינים ותחזרי על אותם הדברים בכל יום".

"לא הצלחת להיכנס לכנסת ולקבל משכורת של ח"כ, אז עכשיו את מוכרת קורסים והרצאות?", הוסיף גולש אחר. אדם נוסף הגיב: "רגע, אבל בציוץ הקודם כתבת שמחיר הוא 40 ש"ח. למה מחקת?".

טרם התברר מה עומד מאחורי ההרצאה המדוברת.