פעוטה מהודו נולדה ב-10 באוקטובר בבית חולים פרטי במחוז רמגר, ג'הרקאנד. על פי הדיווחים, לאחר שחרורם של ההורים ממחלקת היולדות, הבחינו השניים כי בטנה של התינוקת נפוחה בצורה חריגה. הם התייעצו עם רופא המשפחה וזה הפנה אותם בדחיפות לבית החולים לילדים בעיר רנצ'י.

כשהגיעו, ביצעו הצוותים הרפואיים בדיקת CT אשר חשפה כי ישנו גידול בבטנה של בתם הקטנה. רופא הילדים קיבל את האבחנה החריגה והחליט לבצע גם בדיקת אולטרסאונד, אשר חשפה כי לא מדובר בגידול אלא בעובר - ולא באחד, אלא בשמונה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ד"ר מוחמד אימראן שטיפל במשפחה, הסביר: "בסך הכל נמצאו בבטנה של התינוקת שמונה עוברים לא מפותחים. אנו מאמינים שזה המספר הגבוה ביותר שנמצא אי פעם בילוד. היא הועברה לאחר מכן לניתוח שארך כשעה וחצי והושלם בהצלחה". התינוקת האנונימית הועברה להתאוששות ודווח כי מצבה טוב. מקרים מסוג זה נחשבים לנדירים ביותר והם מתרחשים בפחות מאחת ממיליון לידות. רק 200 מקרים של הפגם הנדיר דווחו בעולם אי פעם, כך לפי ה"דיילי מייל".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לפי התקשורת המקומית של הודו, דווח כי במקרים דומים אחרים נראו רק שניים או שלושה עוברים אשר הוסרו מהילוד. התופעה "עובר בתוך עובר", נגרמת כתוצאה מהיפרדות לא מלאה של תאומים שלא מתפתחים ובמקום זאת, הופכים לחלק פנימי של התאום הבריא.