חייהם של העובדים בספינות התענוגות בהחלט נשמעים זוהרים. אך יש כל כך הרבה דברים שקורים מתחת לפני השטח, שלרוב הנוסעים לא היה מושג לגביהם. אישה אחת שעובדת כבר מספר שנים בחברת הפלגות, חשפה את הצד הפחות מוכר של עבודתה.

אריקה בת ה-26, שעובדת כבר מספר שנים בקרוז, משתפת באופן קבוע תוכן מרתק על הרפתקאותיה באוקיינוס יחד עם חברה לעבודה, אדם. בסרטון שפרסמה לאחרונה, חשפה כי למעשה קיים "קוד סודי" המשמש את העובדים במהלך מקרי חירום רפואיים על הסיפון, ככל הנראה כדי להימנע משימוש באזעקה.

@ericafromamerica newest cruise ship in the world tour #cooljob #shiplife #cruise #tour #travelontiktok #productivity #cruiseship #odysseyoftheseas #royalcaribbean ♬ A tropical house that feels Summer vibes - Roa

אדם הסביר: "אחד מהקודים הסודיים הוא 'אלפא,' אלפא, אלפא', שאומר שיש מצב חירום רפואי על הספינה". אותו הקליפ צבר למעלה ממיליון לייקים ועשרות אלפי תגובות. אריקה הוסיפה: "ספינות תענוגות מחויבות על פי חוק לשאת תיקי גופות על הסיפון - ויש אפילו חדר מתים".

הזוג המשיך ושיתף עובדות מסקרנות נוספות על מקום העבודה שלהם, כולל על כמות מדהימה של 60 אלף ביצים ששימשו את השפים בשיט בן שבעה ימים בלבד. "ספינת התענוגות הגדולה בעולם נקראת Wonder of the Seas, היא עולה 1.3 מיליארד דולר והיא באורך של כ-362.04 מטרים".

עולה 1.3 מיליארד דולר והיא ארוכה יותר מגובהו של מגדל אייפל (צילום: אינג'אימג')
עולה 1.3 מיליארד דולר והיא ארוכה יותר מגובהו של מגדל אייפל (צילום: אינג'אימג')

גולשים רבים התלהבו מהשיתופים של אריקה ואדם, והסרטון צבר למעלה מ-14.4 אלף תגובות. "אני זוכר ששמעתי פעם אחת את קוד 'אלפא' כשהפלגתי. עכשיו הכל ברור", כתב גולש אחד. אחר הגיב: "אתמול חזרתי מהפלגה ויומיים לפני כן מישהו מת על הסיפון ובאותו היום נולד שם תינוק".