האישה הגבוהה ביותר בעולם המתנשאת לגובה של 2.15 מטרים, עלתה על מטוס נוסעים בפעם הראשונה בחייה והמריאה מעיר מגוריה לארה"ב. היא מחזיקה בשיא גינס מאז שנת 2014 בזכות גובהה אך סובלת מהפרעה גנטית נדירה.

רומייסה גלגי בת ה-25 מטורקיה, מתניידת ממקום למקום בדרך כלל בכיסא הגלגלים שלה, מאחר והיא חיה עם תסמונת "וייבר" - הפרעה גנטית נדירה הגורמת לגדילת יתר. כעת, היא המריאה לראשונה במטוס של חברת "טורקיש איירליינס", אשר הסירה בשבילה שישה מושבים כדי להניח במקומם אלונקה עליה תוכל לשכב.

היא עלתה לטיסה בת 13 שעות מאיסטנבול שבטורקיה לסן פרנסיסקו, ארה"ב, ושיתפה פוסט ברשתות החברתיות עם 19,500 העוקבים שלה. "זו הייתה הפעם הראשונה שטסתי במטוס וזו בהחלט לא תהיה האחרונה. תודה מכל הלב לכל אדם ואדם שלקח חלק במסע שלי", כתבה.

ה"דיילי מייל" דווח כי הצעירה טסה בכדי לקדם את הקריירה שלה בתחום פיתוח תוכנה, ובנוסף היא צפויה לשתף פעולה עם "שיאי גינס" במטרה לקדם אירועים שונים. עוד דווח כי בתחילת השנה, עם קבלת השיא העולמי הרשמי של גינס, אמרה גלגי: "כל חיסרון יכול להפוך ליתרון, אז קבלו את עצמכם כמו שאתם, היו מודעים לפוטנציאל שלכם ועשו כמיטב יכולתכם". 

זוהי הפעם השנייה שבת ה-25 משיגה שיא עולמי. הפעם הקודמת הייתה בשנת 2014, בזמן שקיבלה את התואר "הנערה הגבוהה בעולם". מאז, היא נוהגת להשתמש בפרסום לו זכתה במטרה לתמוך במי שלקו בתסמונות נדירות.