תאומות סיאמיות שמחוברות זו אל זו בחזה, כשפלג גופן התחתון נראה כשל אדם אחד, מנהלות אורח חיים שמעלה לא מעט תהיות. לאחת יש בן זוג בעוד שהשנייה כלל לא נמשכת לאחרים. איך הן עושות את זה? גם אנחנו שאלנו.

כרמן ולופיטה אנדרדה בנות ה-22 ממקסיקו, מחוברות אחת לחזה של השנייה. לשתיהן יש שתי ידיים אבל לכל אחת רק רגל אחת - זאת אומרת שכרמן שולטת ברגל ימין ולופיטה ברגל השמאלית. המצב לא מנע מאחת מהן לחפש בן זוג לקשר רומנטי, כשמסביב עולים סימני שאלה רבים לגבי ההתנהלות הזוגית עם תאומה סיאמית, שמגיעה יחד עם אחותה לכל מקום - לדייט, למקלחת ואפילו למיטה.

במהלך ראיון שצולם בחודש אפריל מוקדם יותר השנה, חשפה כרמן שהיא הכירה את דן, גבר בשנות ה-20 לחייו, והתאהבה בו. היא סיפרה שהם יצאו יחד במשך כשנה וחצי ומאז הם עדיין יחד על סמך פוסטים שהיא מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה.

View this post on Instagram

A post shared by Lupita (@andrade_glupe)

בראיון היא הסבירה: "בהתחלה זה היה נורא מביך, שלא לדבר על שלופיטה הכריזה שהיא א-מינית. שתינו עברנו תהליך למידה וברור לנו שהיינו צריכים לקיים דיון על גבולות, כמו מה אפשרי ומה לא". 

עוד אמרה כרמן בריאיון כי היא ודן אינם מקיימים יחסי מין, וכי הקשר בניהם יותר דומה לחברות טובה. מכיוון שהיא רק בשנות ה-20 לחייה, הודתה התאומה כי היא לא חושבת על נישואים כרגע, וכי היא מאמינה שהיא תעדיף "בן זוג לחיים מאשר נישואים בפועל". לא ברור האם לשתיים יש איבר מין אחד, והאם הן יכולות להיכנס להריון.

View this post on Instagram

A post shared by Lupita (@andrade_glupe)

התאומות שנולדו במקסיקו וגדלו בקונטיקט, הופיעו במספר תוכניות טלוויזיה שונות, כולל ברשת TLC.