קטע חדשותי משעשע מהימים האחרונים, החל להסתובב ברחבי הרשת. כתב חדשות שעמד מול המצלמות, נשדד באמצע השידור החי בזמן שדיווח על פשע.

העיתונאי ניקולס קרום מרשת הטלוויזיה "צ'ילוויזיון" מסנטיאגו, צ'ילה, היה בעיצומו של שידור חי כאשר תוכי נחת על כתפו, שנייה לפני שגנב את אוזניית האיירפודס שלו ועף איתה מהמקום. בתחילה, נראה כי איש החדשות היה מרוצה מחברו החדש, סימן לצלם שלו להתמקד בציפור, אבל אז לתדהמתו של הכתב, התוכי תלש את האוזנייה מאוזנו השמאלית לפני שניסה לברוח.

השדרן ההמום הושיט יד וניסה לתפוס אותה אבל הציפור הייתה מהירה מספיק כדי להיעלם עם המציאה החדשה שלה - וכל זה בשידור חי אל מול עיניהם של הצופים בבית. במהלך ראיון שהתקיים מאוחר יותר עם קרום על התקרית המשעשעת, הוא הסביר: "היינו בעיצומו של שידור צהריים ולפתע הרגשתי נוכחות מפתיעה והבנתי שזהו תוכי. ביקשתי מהצלם שיתעד את הרגע כי זה לא משהו שקורה בכל יום".

הוא המשיך: "התוכי התבונן בנו מענף בקרבת מקום ואני מניח שהאוזנייה משכה את תשומת לבו, כי אפשר היה לראות אותו מביט בה בזווית העין שנייה לפני שהוא לקח לי אותה. המשכתי לדבר כי היינו בשידור חי ובדיוק ברגע שווידאתי שהצלם תפס את הרגע - הציפור לקחה לי את האוזנייה והתעופפה".

השודד נשאר חופשי (צילום: מתוך יוטיוב)
השודד נשאר חופשי (צילום: מתוך יוטיוב)

"מה שמצחיק זה שבדיוק באותו הרגע דיווחתי על פריצה לבית מגורים", סיפר העיתונאי. למרבה המזל, קרום הרגיע את הצופים וסיפר שהצליח לאתר את האוזניה הגנובה במהלך חיפושים. "נראה שהתוכי הפיל אותה על כר דשא סמוך". עד כה, האשם נשאר חופשי.