זוכה בהגרלת לוטו שגרף מיליונים, סיפר שרכש את כל מה שאי פעם חלם עליו, ממכוניות-על ועד שעוני יוקרה. אך כעת, הוא רוצה את הדבר היחיד שכסף לא יכול לקנות לו: אהבה.

קורסט יילדרים בן ה-41, עבד בעשר השנים האחרונות במפעל פלדה. לאחרונה, אחרי שזכה בפרס עצום בסך של עשרה מיליון יורו, עזב את עבודתו בעיר דורטמונד שבגרמניה, ויצא למסע בזבוזים מסנוור שנייה אחרי שכספי הזכייה הופקדו לחשבונו ב-24 בספטמבר.

הוא רכש לעצמו פרארי 448 פיסטה ופורשה טורבו S קבריולט. בנוסף, הוא קנה שעון יוקרתי וגם את הפאב המקומי האהוב עליו. כעת, יילדרים, בנם של מהגרים טורקים חרוצים, טוען שהוא רוצה משהו שהכסף שלו לא יכול לקנות לו - אישה אוהבת. בשיחה עם כתבים מהעיתון הגרמני "בילד" על זכייתו, הוסיף בן ה-41: "בבקשה ציינו בסיפור שלי שאני עדיין רווק".

הוא הדגיש: "לא אכפת לי אם היא תהיה בלונדינית או ברונטית, אני רק רוצה להתאהב. אני מחפש אישה שאוהבת לטייל ומוכנה להקים איתי משפחה. בנוסף זו צריכה להיות משהי שאוכל לסמוך עליה לא משנה מה יקרה". לגבי כספו, ובמידה ונשים ינסו להתקרב אליו כדי לזכות במחצית מהונו - הוא הסביר שכבר ביטח את עצמו כמו שצריך. "הכסף בידיים בטוחות ואני אנקוט בכל אמצעי הזהירות. אפילו התייעצתי עם עורכי דין".

יילדרים, שהגיע לגרמניה בגיל 12, ממשיך להשתתף בהגרלות הלוטו למרות שכבר זכה "בכל הקופה". הוא הסביר שקשה לו להפסיק אחרי 15 שנים רצופות בהן הוא שולח טפסי הגרלה מדי שבוע. הוא סיפר: "מה שיותר משמח מלהיות איש עשיר, היא האפשרות לשמח הרבה אנשים. מיד העברתי כסף להורים ולאחים שלי. אשמח גם לנסוע לאפריקה כדי לחפור בארות ולתת מתנות לילדים שחיים שם".

בן ה-41, שלפי הדיווחים מחזיק בהיסטוריה של התמכרות לאלכוהול, עבירות אלימות פיזית וחובות, טען: "תמיד הייתי 'הכבשה השחורה' של המשפחה, אבל שכחתי מכל שזה ברגע שזכיתי. אני בסך הכל מחפש אהבה". כשדיבר על חוויותיו מהשבועות האחרונים הסביר הזוכה: "פתאום כולם חברים שלך, אנשים שלא שמעתי מהם שנים מתקשרים אלי לבקש כסף".

כשנשאל האם הוא מתחרט על שחשף את זכייתו, הסביר יילדרים: "כולם צריכים לדעת! כל האנשים שזלזלו בי וחושבים שזה לא מגיע לי. למרות הכל, לעולם לא אשכח מהיכן הגעתי. אני ממעמד הפועלים ולעולם לא אהפוך לאדם שחצן".