סרטון שפורסם ברשת החברתית TikTok לפני כיומיים, החל להתפשט ברחבי האינטרנט ועורר את זעמם של מאות אלפי גולשים. בתיעוד, נראה החתן מתקדם לכיוון עוגת החתונה, לוקח חתיכה בידו וממהר לכיוונה של כלתו, קנדי, שנראית נרתעת ומתרחקת ממנו בקריאות "בבקשה לא".

הוא מרח את העוגה על פניה וגם לאחר שזו ניסתה להתחמק ונפלה על הקרקע - האיש לא מיהר להרפות.

@jadekennedy_777 It’s official we’re mr and mrs price❤️🥰 he got me back for doing it to him good and propa🙈🤣 love my arsehole of a husband all the world🤣🥰❤️ #fyp #fypシ #married #couplecomedy #funny #marriedlife #wedding ♬ original sound - Jade kennedy

שנייה לאחר מכן נראה כי הוא עזר לה לקום בעוד שהיא צוחקת, אבל היו כמה גולשים ברשת שאותם התיעוד כלל לא הצחיק. התגובות על הסרטון של קנדי לא איחרו לבוא והיא נאלצה לבטל את האפשרות להגיב על הקליפ אותו פרסמה בחשבון ה-TikTok שלה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

''דגל אדום מהלך'' (צילום: מתוך טיקטוק)
''דגל אדום מהלך'' (צילום: מתוך טיקטוק)

אלה שהספיקו להגיב רגע לפני, כתבו לה: "הייתי מתגרשת מיד! מה זה הדבר הזה?". שני כתב: "אגרסיבי מדי. אם הייתי שם הייתי מחזיר לו עם כל העוגה". שלישית התייחסה לעובדה שכלות משלמות לעתים קרובות מאות דולרים על עיצוב השיער, האיפור ושמלת הכלה לכבוד היום המיוחד שלהן. "היא השקיעה בשיער ובאיפור ונראיתה כמו נסיכה. הוא הרס לה את הכל ברגע". רביעי הוסיף: "ילדה מסכנה. הוא משתמש נגדה באלימות כזו או אחרת והיא צוחקת כדי להסתיר את הדמעות. האיש הזה הוא דגל אדום מהלך".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אם בדרמות בחתונה עסקינן, לפני כחודשיים פרסמנו על דרמה בחתונה שנערכה בסין. גבר שעמד להינשא לאהובתו, גילה ימים ספורים לפני החתונה שהיא מנהלת רומן מאחורי גבו - ולא סתם רומן - אלא עם בעלה של אחותו ההריונית.