גנב בן 17 ששדד סחורה בשווי של קרוב ל-20 אלף דולר, שיבש לעצמו את התוכניות כשניסה להימלט מחנות של מותג יוקרה מוכר בוושינגטון, ארה"ב.

התקרית המשעשעת נתפסה במצלמות האבטחה של סניף מותג העל לואי ויטון בבילווי, וושינגטון, כאשר קבוצה של רעולי פנים פרצו לחנות בחודש אוגוסט האחרון. בצילומים, נראה החשוד חוטף תיקי עור מהמדפים ופונה היישר אל היציאה. קונים המומים שנכחו בחנות באותה העת, מיהרו לעזוב את המקום ברגע שראו את הקבוצה חולפת על פני המאבטחים. ככל הנראה, מאחר והשודדים היו חמושים, המאבטח שעמד בדלת החנות אפשר להם לברוח החוצה כשהסחורה בידיהם.

בשלב מסוים, הגנב בן ה-17 שהיה גם הוא בדרכו החוצה, רץ במהירות לכיוון מה שהיה נראה לו כיציאה אך התברר כחלון נקי וענק, התנגש בו בעוצמה ונפל על הקרקע. המאבטח השתלט עליו בעודו שכוב על הרצפה, ושניים מחבריו שהתעכבו בפינת הרחוב כשהמתינו לו - נתפסו.

רגע ההתנגשות בחלון (צילום: מתוך פייסבוק)
רגע ההתנגשות בחלון (צילום: מתוך פייסבוק)

בן ה-17 פונה לקבלת טיפול בבית החולים ונעצר מאוחר יותר על ידי משטרת בלוויו.  מדובר התחנה נמסר: "בלוויו היא פרוור עשיר למדי עם חנויות יוקרה וגישה לכביש המהיר, וזו הסיבה שהאזור הופך ליעד לגנבים. מחלקת המשטרה בשיתוף עם רשתות אלו מבצעים פעילויות סמויות בתוך החנויות כדי לאתר גנבים מסוג זה".

מהתביעה נמסר כי בן ה-17 ששמו לא פורסם מכיוון שהוא נחשב לקטין, היה חלק מכנופיית פשע מאורגן.