שוטרים עצרו אדם שהסתיר ק"ג זהב בפי הטבעת שלו, לאחר שניסה להבריח אותו למטוס במבצע הברחה לא חוקי כחלק ממזימה של מאפיה מאורגנת.

על פי הדיווחים, מוחמד חאג'ה מוחיודין בן ה-38, החדיר את "ביצי הזהב" היקרות לפי טבעת שלו לאחר שהסכים להשתתף במבצע ההברחה, מאחר ולטענתו היה זקוק לכסף כדי לחזור למדינתו. לפי התכנית, בן ה-38 היה אמור להבריח את הזהב מאיחוד האמירויות הערביות למומבאי, הודו, בתמורה לכרטיס טיסה.

המשטרה המקומית חקרה את המקרה לעומק ועצרה את סייד חוסין בן ה-48, סרים חוסיין בן ה-29 ופוזאן בן ה-38, בחשד למעורבות במזימה. צוות השוטרים הצטלם עם מוחדיון כשהוא כורע על ברכיו לפניהם. 

פקיד המכס משדה התעופה הידרבאד, הודו, הסביר: "ישנם סוכנים שמחפשים אנשים שנסעו לאיחוד האמירויות כדי למצוא עבודה ולא מצאו. הם מנצלים את מצבם של המסכנים שתקועים בלי כל אפשרות להתפרנס ונואשים לחזור להודו". הוא המשיך: "מאחר ואין להם עבודה, אין בידם אפשרות לקנות כרטיס טיסה כדי לחזור לארצם. הסוכנים משתמשים באנשים אלה כמבריחי זהב בצורות שונות, ומבטיחים להם בתמורה כרטיס טיסה למדינתם".

גורם נוסף המשטרה הבהיר: "נושאי הזהב - כשמם כן הם, ממשפחות מעוטות יכולת, ורכישת כרטיס טיסה ועמידה בהוצאות אחרות היא אתגר עבורם. גם גברים וגם נשים מסכימים בקלות להיות מעורבים בהברחה".

הברחות זהב הפכו נפוצות בהודו לאחרונה בשל הביקוש הרב לזהב במדינה, כאשר ניתן לרכוש אותו במדינות אחרות בזול עם מס נמוך, רגע לפני שיוברח במעבר הגבול.