אוגנדה: המשטרה המקומית עצרה אישה שעל פי החשד, סיממה ושדדה גברים באמצעות סם הרדמה שמרחה על צווארה ושדיה

לידיה מאקאייזי אסיימוה, הידועה גם בשם הופ קלונגי, הואשמה במריחת תרופות וסמי הרגעה והרדמה על החזה שלה דקות לפני שפיתתה גברים לקיים עמה יחסי מין, גרמה להירדמותם וגנבה את חפציהם וכספם. היא נעצרה על ידי המשטרה לאחר שהשוטרים בחנו את ההקלטות ממצלמות האבטחה בשכונת קוומפה בקמפלה, עיר הבירה של אוגנדה. לפי התלונות שהוגשו נגדה, נטען בנוסף כי היא סיממה חלק מהגברים באמצעות סם שהכניסה למשקה שלהם, כשחלק מהקורבנות הינם בעלי דרג גבוה בצבא.

בחודש אוגוסט האחרון, אחד הקורבנות ניגש לתחנת משטרת קוומפה, ודיווח כי הוא נשדד על ידי אישה בזמן ששהה עמה במכוניתו. לפי נתוני סוכנות הידיעות Disp atch, הקצינה התורנית שהייתה בתחנה באותה העת, אמרה לאיש: "אז גם אתה נפלת קורבן לשדיה של האישה הזו? אתה לא הראשון שהיא שודדת, אבל מה ייחודי בה שכל כך הרבה גברים נופלים למלכודת שלה?".

אסיימוה נעצרה לאחר מצוד שארך כחודשיים. דובר המשטרה פרד אננגה, סיפר כי הקורבן האחרון שלה הוא זה שהוביל ללכידתה. "הגבר סיפר לנו שהם נסעו לצימר במכונית שלה, שם היא שדדה אותו ונמלטה מהמקום. לטענתו, שלושה מיליון שילינג (כ-800 דולר) נגנבו מכיסו, כרטיס האשראי שלו נעלם ונמשכו מחשבונו 10 מיליון שילינג (כ-2,650 דולר)".

מקורות טענו שהאישה פגשה את רוב הקורבנות בברים, הרחיקה אותם מהמקום ולאחר מכן סיממה אותם. "הבעיה הגדולה שלנו היא שרוב הגברים שנפלו קורבן לתחבולות של אסיימוה, לא חושפים את כל האמת וחלקם סיפרו סיפורים מצחיקים שלא מסתדרים לנו מול העובדות", אמר מקור. "אבל כבר שמענו על טריקים דומים בעבר ואנו נמשיך לחקור את המקרה".