גבר בשנות ה-20 לחייו, בילה לפני מספר חודשים עם חברתו במועדון לילה והשניים החליטו להמשיך את הבילוי בתא שירותי הנכים. כשהתא נותר נעול מבפנים זמן לא קצר, הגיע המנקה ודפק על הדלת כמה וכמה פעמים, עד שלפתע יצא הגבר והחל להכות את העובד בחוזקה ובלי רחמים.

בילי דין פאלון בן ה-28 מאוסטרליה, מכונאי מטוסים במקצועו, הודה ביום שני האחרון (ה-2 בנובמבר) בתקיפה שגרמה לפגיעה גופנית של ממש, בבית משפט השלום בסאות'פורט, קווינסלנד. האירוע הנורא התרחש במועדון לילה Nightjar בינואר השנה, ותיעוד ממצלמות האבטחה הציג את בן ה-28 יוצא מתא שירותי הנכים כשהוא ללא חולצה ומכה את המנקה שדפק על הדלת במשך כשלוש דקות.

אישה שיצאה מיד אחריו מהתא, נראית אוחזת בשתי כוסות משקה תוך שהיא צופה בפאלון מכה את העובד. המנקה נראה מרים את ידיו כדי לשמור על ראשו, בזמן שהבליין האלים המשיך להכות בו באגרופים. בן ה-28 נוטרל על ידי מאבטח שהיה במקום והוא ועדים נוספים הזעיקו את המשטרה. העובד המסכן נותר עם אף שבור וסימני אלימות בכל חלקי גופו.

בבית המשפט, עורך דינו של פאלון טען כי "השניים היו בתא השירותים בעיצומו של אקט מיני כשמישהו החל לדפוק על הדלת ללא הפסקה". השופטת, מישל דולי, אמרה בדיון שתקיפת המנקה לא הייתה מוצדקת שכן הוא רק עשה את עבודתו. "אדם זה היה עסוק בעבודה הקבועה שלו, ברור שלא היה תחת השפעת אלכוהול ובסך הכל מילא את תפקידו".

פדלון נידון ל-12 חודשי מאסר ונגזר עליו לשלם לקורבן פיצוי בסך 1,500 דולר.