רובנו נוטים להימנע מהמון דברים שמסבים לנו הנאה בחיים אך במקביל יכולים גם לגרום לגופנו הרבה נזק, כשבחלק מהמקרים מדובר בשתיית אלכוהול. אישה אחת שהגיעה לגיל 100 ואף עברה אותו, גילתה כי צריכת משקה אלכוהולי הוא הסוד שלה לאריכות ימים.

מרי פיליפ בת ה-101 מאריזונה, ארה"ב, עברה מלחמות רבות בחייה הארוכים וילדה שישה ילדים. לטענתה, שתיית טקילה ויצירתיות הן הדרכים הטובות ביותר להבטחת חיים ארוכים. היא מתעסקת באמנות בזמנה הפנוי וזוכה לביקורים תכופים מבני משפחתה.

למרבה הצער, פיליפ איבדה את אמה ואחותה בגיל צעיר ומאז היא לבדה. אך עם זאת, זמן קצר לאחר פטירתן היא עברה למקסיקו, שם הכירה את גבר חלומותיה שלימים הפך לבעלה ואב ילדיה. הם עברו לשיקגו, שם ילדה את בנם הראשון והחלה ללמוד אמנות בבית הספר לאמנות בעיר. 

בת ה-101 סיפרה ל-NBC 15: "אני מאוד אוהבת לצייר והצלחתי להתפתח בתחום. זה לקח לי לא מעט זמן אבל לא היה לי שום דבר אחר לעשות חוץ מלגדל חבורה של ילדים". בזמן שדיברה עם העיתונאים, מרי פינקה את עצמה בבירה האהובה עליה, גינס. כשמשפחתה וחבריה רקדו סביבה, היא התבדחה: "אני צריכה לקום לרקוד על השולחן".

לדברי משפחתה, היא חייה חיים מלאים ומאושרים והם דואגים שלא תרגיש בחסרונם כלל. ולדבריה של פיליפ, היא תמשיך לשתות טקילה עד יומה האחרון.