סרטון שפורסם ברשת החברתית TikTok לפני כשבועיים, חשף כיצד ניתן להרוויח מאות, אלפי ועשרות אלפי דולרים בשנה - על ידי תרומת צואה למדע. הקליפ, שהועלה תחת הכותרת: "רוצים להרוויח הון מתרומת הקקי שלכם?", צבר מאז למעלה מ-250 אלף צפיות.

המידע שותף על ידי Isafidelino, שם היא הסבירה ל-30 אלף העוקבים שלה ולשאר הגולשים כיצד להפוך לתורמי צואה פוטנציאליים. היא הציגה שעליהם לפנות לאתר האינטרנט HumanMicrobes.org, שם הם יוכלו להרוויח 500 דולר בעבור "תרומת צואה אחת בלבד. אם יש לכם פעולת מעים כל יום, תוכלו להגיע לסכום כולל של 180 אלף דולר בשנה בתמורה לישיבה על האסלה".

@isafidelino Get paid for something you do daily 🤔 #sidehustle #sidehustleideas #sidehustlesecrets #makemoney #weirdsidehustle #getpaidto #getpaidonline #stooldonation ♬ original sound - ojccccc

מדוע הם מציעים סכום כה גבוה עבור צואה?

לפי אתר האינטרנט המדובר: "רוב האנשים בחברה המודרנית סובלים ממצב בריאותי לקוי ומהפרעות באיזון בין מרכיבי המיקרוביום הקשורות במחלות מערכת העיכול. Human Microbes, מנסה למצוא אנשים בריאים מספיק כדי שיתרמו צואה באיכות גבוהה, אותם נוכל להפנות לרופאים, חוקרים ולניסויים קליניים".

רגע, לא כולם מתאימים

כדי לוודא שהצואה שלכם מתאימה לתפקיד, התורמים יהיו חייבים לעבור סדרה של פעולות פשוטות הכוללות מילוי שאלון, יעברו בדיקות כדי לאמת את "סוג הצואה ואת הכושר הגופני", ולסיכום, גם ראיון וידאו. אם תעברו את התהליך ותאושרו כתורמים פוטנציאליים - כעת תוכלו להעביר את הצואה שלכם למעבדה בתמורה לתשלום.

''אנחנו צריכים את הצואה שלכם'', מתוך אתר האינטרנט (צילום: צילום מסך)
''אנחנו צריכים את הצואה שלכם'', מתוך אתר האינטרנט (צילום: צילום מסך)

תהליך האיסוף בפועל, כולל אחסון הצואה בשקית ניילון שלאחר מכן תשלח למעבדה. והכי חשוב - התורמים נשמרים במערכת כ"אנונימיים לחלוטין", כך שלעולם לא יידעו ממה אתם מרוויחים את ההון שלכם.

בנוסף לסרטון זה, Isafidelino שפרסמה את התוכן, ציינה כי היא לא מתעסקת בתרומת הצואה שלה וכי היא מנוכרת פריטים ממותגים באמזון.