מסתבר שגם בגיל הזהב ישנם מאבקי גירושין לא פשוטים בכלל - גם כשהילדים כבר גדולים ואין כל צורך להתעסק בהתעקשות על תשלומי מזונות, משמורת ועוד.
 
אדם בן 80 הנשוי לאישה בת 76, התאהב באלמנה שהייתה חברתם הטובה שלו ושל רעייתו ונהגה לבקר אותם לעתים קרובות. כעבור תקופה, ביקש האיש להתגרש מאשתו כדי לעבור ולחיות עם המאהבת, אך זו סירבה בתוקף ולא הייתה מוכנה לשמוע.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רומן בגיל 80? מסתבר שגם זה קורה בעולמנו (צילום: אינג'אימג')
רומן בגיל 80? מסתבר שגם זה קורה בעולמנו (צילום: אינג'אימג')

באמצעות עורכי הדין שרין ואורן סולן, טענה האישה הנבגדת שלא תסכים להתגרש כי "המאהבת של בעלי פשוט לקחה לי אותו מתחת לאף, החוצפנית הזו". בנוסף, טענה הרעיה כי "לא אכפת לה" מכך שבעלה אמר שהוא כבר לא אוהב אותה. "גם אני לא אוהבת אותו אבל אני צריכה אותו איתי בבית. הוא לא יקבל ממני גט".

הבעל לעומת זאת, מוכן לוותר כמעט על כל הרכוש המשותף לרבות הדירה של בני הזוג ובתנאי שאשתו תיתן לו גט. הוא לדבריו, רוצה להתגרש כדי להתחתן עם חברתו האלמנה שאיבדה את בעלה לפני כשלוש שנים.

עורכת הדין שרין סולן (צילום: ללא)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: ללא)

עורכי הדיו סולן טוענים כי האישה לא תסכים לגט ואם היא תסכים בסופו של דבר לסוג של פשרה, היא תעמוד על כך שבעלה יתחייב לסייע לה בשלושה ביקורים שבועיים בביתה גם אחרי שיתגרשו. כאן נכנסה לסיפור האלמנה וסירבה לסידור שבעלה לעתיד יבקר את אשתו אחרי שיפרדו, שלוש פעמים בשבוע.

עניינם של בני הזוג הועבר בהמלצת בית המשפט ליחידת הסיוע, שם תערך פגישה משולשת בין בני הזוג והאלמנה כדי לנסות לשכנע את הצדדים להגיע לסוג של פשרה. עוה"ד סולן הסבירה כי "אין הבדל בין גירושין בשנות השלושים - לגירושין בשנות השמונים. היצרים הם אותם יצרים, הדרישות לא שונות וכל הצדדים מרגישים נבגדים גם בגיל הזהב".