מי מאתנו לא היה רוצה לשמור על עור מתוח וצעיר לאורך השנים, מבלי לשלם על כך הון תועפות ומבלי לעבור פרוצדורות חודרניות הכוללות חתכים ומחטים? צעירה בשנות ה-20 לחייה טענה כי גילתה איך לשמור על פנים חלקות באמצעות פריט שכל אחד יכול לקנות, אך היה גם מי שהתנגד לטרנד המשונה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ולרי מקנדה, רק בת 25, נשבעה שהסוד שלה "לשמירה על עור צעיר" מצליח ומסייע לה להיראות נהדר. היא פרסמה סרטון בחשבון ה-TikTok שלה, בו הציגה את פניה, נטולות כל איפור, מכוסות בפיסות סרט דביק - דבר שלפיה שומר על מראה מתוח ורענן מבלי להזדקק לזריקות בוטוקס וחומצה היאלורונית.

@officiallyval Botox? We dont know her ✋🏼 #facetaping #facetapingovernight #facetapingtutorial #beautyfacetaping #beautytricksandtips #beautytricks #naturalbeauty #naturalbeautytips #nobotox #nobotoxneeded #nobotoxhere #facetape #frownies #frownieswrinklepatch #wrinkletreatment #wrinklesbegone #wrinklepatchhack ♬ original sound - Val

הצעירה הסבירה שהיא מניחה חלקים קטנים מהסרט הדביק על פניה כדי לכסות את המצח, הגבות, האף וקמטי החיוך, ומתעקשת שהשיטה פשוט עובדת נהדר. היא הצליחה להדהים מאות אלפי גולשים והסרטון שלה צבר למעלה מ-3 מילון צפיות ו-373.3 אלף לייקים. בקליפ, הסבירה ולרי: "אני מתעדת את השינויים בעור הפנים שלי כבר זמן מה וזה בהחלט עובד לי. אני ממש מרוצה מהשיטה הזו. אני רוצה להראות לכם כיצד לעשות את זה, למה אני עושה את זה ואיך נראות התוצאות".

מתיחת קמטי הבעה - היה גם מי שחלק על הטרנד האולי לא מוצלח הזה, לא נסינו (צילום: מתוך טיקטוק)
מתיחת קמטי הבעה - היה גם מי שחלק על הטרנד האולי לא מוצלח הזה, לא נסינו (צילום: מתוך טיקטוק)

בת ה-25 חשפה כי החלה להדביק את פניה בסרט דביק מאחר והגבות שלה "אסימטריות", לדבריה. היא נאלצה "למתוח" גבה אחת כלפי מעלה כדי ששתיהן יהיו שוות מבחינת מיקומן. לאחר מכן, המשיכה עם עוד חתיכה של סרט דבק, אותה הניחה על מצחה בזמן שישנה בטענה ש"זה עוזר למנוע קמטי הבעה". גם סביב הפה ועל האף, זאת כדי לנטרל את "קווי החיוך ולהפוך את האף לסולד מעט".

ולרי סיכמה את הסרטון במשפט: "זה באמת עובד חברים, תנסו את זה בבית". גולשים רבים מיהרו להגיב לה על השיטה האולי חדשנית-אולי מטעה, אך התברר כי היא לא היחידה שעושה זאת. היה גם מי שחלק על הטרנד, כשרופא בשם ד"ר דיוויד קלפפר מבלקסינגטון, קנטקי, הסביר לפוקס ניוז דיגיטל: "אנסח זאת בפשטות, חסימת הנקבוביות ודרכי הנשימה שלכן במהלך השינה היא רעיון גרוע. לא ממליץ על השיטה הזו כלל".