רביעיית גברים מסינגפור, ארגנה "ערב זוגות", בו הם סיממו נשותיהם באמצעות סם האונס, קיימו עמן יחסי מין - זה עם אשתו של זה - תוך שהן תחת השפעת הסם וכשאינן יכולות להתנגד.

על שמם של הנאשמים הוטל צו איסור פרסום, וזאת כדי לשמור על האנונימיות של נשותיהם. שניים מתוך הארבעה צפויים להיענש באמצעות "24 מלקות" - ענישה גופנית המקובלת בסינגפור, בנוסף ל-19 עד 23 שנות מאסר. השלישי מבניהם צפוי להיענש גם הוא ב-24 מלקות ובעונש מאסר של בין 17 ל-21 שנה. האחרון יקבל ככל הנראה, בין 11 ל-16 וחצי שנות מאסר עם הארכה אפשרית בת שישה חודשים.

סם אונס. אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)
סם אונס. אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)

שלושה גברים נוספים שהיו מעורבים בפרשה שזעזעה את המדינה, צפויים גם הם להיענש בחומרה אך לפי התקשורת המקומית, טרם התברר האם היו מעורבים ישירות בתקיפות המיניות. התקיפות התרחשו בין השנים 2008 ל-2018, לאחר שהגברים הכירו זה את זה בפורום בשם SammyBoy. אחד מהנאשמים הביא עמו לפגישה את הסם, אותו שמו לקורבנות בכוסות השתייה.

הפרשה נחשפה כאשר אשתו של אחד מהאשמים, איתרה תמונות שלה במכשיר הנייד של בעלה - אותן שלח לאשם אחר במהלך שיחה על "החלפה בין בנות זוגן". אחד מהגברים תיעד את המעשים שביצעו בקורבנות והפיץ את הסרטונים - מה שגרם להסגרתם של הארבעה ושימש כעדות נגדם בבית המשפט.

החליפו בניהם את הנשים כדי ''להגשים פנטזייות'' (צילום: אינג'אימג')
החליפו בניהם את הנשים כדי ''להגשים פנטזייות'' (צילום: אינג'אימג')

גבר אחר מסינגפור שנעצר מוקדם יותר השנה, נכשל בניסיונותיו לבצע עבירת אינוס דומה, לאחר שהאישה אותה סימם הצליחה להתנגד לו ולשמור על שפיותה. הוא נכלא מאז למשך לשלוש שנים.