רומנטיקה סוערת: בני זוג התארסו בעיצומה של סופת טורנדו בפאודרלי, טקסס, מוקדם יותר השבוע, לאחר שהצליחו לאתר את טבעת האירוסין שנחשבה מבחינתם כאבודה לנצח.

דקוטה הדסון ולורן פטרסון, היו הרוסים לגמרי בעקבות הסערה הקיצונית שגרמה להם לאבד כמעט את כל חפציהם ורכושם, כאשר סופת טורנדו פגעה בביתם. רק שבועות קודם לכן, רכש בן הזוג טבעת יהלום לאהובתו ותכנן להציע לה להינשא לו, עד שלמרבה הצער, התכשיט היקר אבד בין ההריסות.

הדסון הסביר ל-KXII, כי הוא חשף את ההפתעה שנהרסה בפני פטרסון: "אמרתי לה 'איבדתי את טבעת האירוסין', וכל שהיה לה להגיד הוא 'זה בסדר. העיקר שאתה איתי כאן' ".  חבריו של האיש, שמשחקים בקבוצת הסופטבול של מכללת פריס ג'וניור במדינה, נחלצו לעזרתו בחיפוש אחר היהלום הנוצץ. הם פקדו את הריסות הבית בתקווה לזהות את התכשיט.

באורח פלא, קייט רייני, אחת מחברי הקבוצה, איתרה את הטבעת מתחת לאדמה - כשבעה מטרים ממקום המסתור המקורי של הדסון. היא סיפרה: "פשוט חפרתי בבוץ בנקודה המסוימת הזאת, אני לא יודעת למה. לפתע הבחנתי בחתיכה קטנה של עיגול מתכת - וזה לא היה סתם מתכת - זה היה זהב. לא האמנתי כשמצאתי אותה, לא האמנתי שיש סיכוי שנמצא אותה בכלל".

באותו הרגע בו היהלום התגלה, הדסון כרע ברך והציע נישואין לפטרסון אהובתו, מאחר והוא "לא מתכוון לחכות יותר". המאורסת הטרייה אמרה ל-KXII: "לא יכולתי לבקש הצעה טובה ומרגשת יותר מזו", וכינתה את הרגע "סוריאליסטי במיוחד". מלינה לופז, חברתם של הזוג ושחקנית סופטבול בקבוצה של הדסון, אמרה: "זה באמת היה אחד' הרגעים המרגשים שראיתי בחיי".