הייתם מצליחים להאמין שילד בשנות העשרה לחייו מחזיק בכל כך הרבה רכבי יוקרה, לאחר שהרוויח מיליונים ממטבעות וירטואליים? ובכן, היו רבים שראו בו מודל לחיקוי, בזמן שאחרים בטוחים שמדובר בשקר. אתם תחליטו.

נאזיק נאסרי בן ה-14 ממלזיה, הציג לראווה את המכוניות שלו ללמעלה מ-42 אלף עוקביו במדיה החברתית TikTok. לטענתו, הוא הרוויח הון תועפות מסחר במטבע קריפטוגרפי, אך אוסף הרכבים העשיר של הצעיר עורר כמה שאלות וספקות של משתמשים רבים באינטרנט - לגבי האם הם בכלל שלו.

@haziqnasreey 5M?! Thats crazy, blessed fr #fyp #fypシ #fypmalaysia ♬ World's Smallest Violin - AJR

באחד מהסרטונים שפרסם בחשבונו, אמר נאסרי: "הנה אוסף המכוניות המלא שלי כמיליונר מביטקוין בגיל 14 בשנת 2022". בין הרכבים המוצגים, ניתן למצוא טויוטה IQ, שלדבריו של הצעיר, מדובר במכונית הראשונה שקנה בשנת 2018, כשהיה בן 10 בלבד ועלתה לו "חצי ביטקוין".

@haziqnasreey Range Rover Sport Autobiography😮‍💨 #fyp #fypmalaysia #tiktokmalaysia #cartok #carsoftiktok #rangerover #v8 @Haziq Nasri ♬ som original - yamaturxz

שניות לאחר מכן, מופיעה מכונית ריינג' רובר ספורט שחורה שנרכשה, לכאורה, בשנת 2020, כשנאסרי היה רק בן 12. באותה השנה, הוא טוען שרכש לעצמו פרארי FF כחולה, מכונית-על בעלת ארבעה מושבים.

לאחר שהרכיב אוסף רכבים מרשים במיוחד, הוא החליט לשפוך עוד "כמה שקלים" על אחד מהפריטים היקרים ביותר שנמצאים, לטענתו, ברשותו. מכונית מסוג למבורגיני אוונטדור בצבע צהוב בוהק, בשווי של כ-411 אלף דולר. "כל המכוניות האלו נקנו תוך ארבע שנים, ויש גם שברולט קמארו בדרך - אז המשיכו להתעדכן", אמר הצעיר.

אך מסתבר שלא כל 42 אלף העוקבים שלו השתכנעו שאכן הוא הבעלים של האוסף שהציג. גולש אחד הגיב לנאסרי: "דמיין שאתה הבעלים של כל כך הרבה מכוניות אבל כלל לא יכול לנהוג בהן". אחר כתב: "לא חולק עליך, אבל למה לך לקנות כל כך הרבה מכוניות כשאתה בגיל שאין לך רישיון? ועד שתגיע לגיל הזה, ערכן של המכוניות ירד פלאים, ואז מה?".