מה יכול להיות יותר גרוע בשביל בעל מקצוע העוסק בצילום, שהושכר על ידי זוג לצלם את טקס הנישואין שלהם ושעות אחרי החתונה - כל התמונות נמחקו? זו הייתה דרכו של הצלם הזה להתמודד עם המצב המביך.

ג'סטין גאמו בן ה-35, צלם חתונות במקצועו, הוזמן לצלם את חתונתם של זוג מאורס מקליפורניה, ארה"ב. הוא צילם מאות תמונות של החתן והכלה, לפני הטקס ולאחריו, עם הוריהם, חבריהם ושאר האורחים שלקחו חלק בחגיגה הרומנטית. בבוקר שאחרי החתונה, ניסה בעל המקצוע להעביר את התמונות למחשב כדי להתחיל בעבודה הגרפית, אך לפתע הבחין כי משהו השתבש. הוא גילה שכרטיס הזיכרון נפגם וכל מאות התמונות של הנשואים הטריים נמחקו מול עיניו.

@justinshootscanon #greenscreen #wedding #photography #canon #fail ♬ original sound - Justin Gummow

גאמו המבוהל פרסם סרטון בחשבון ה-TikTok העסקי שלו, שם הוא הסביר לעוקבים בעודו דומע: "כל תמונות החתונה שהיו על כרטיס הזיכרון של המצלמה נמחקו", רגע לפני שהקליפ צבר למעלה מ-16 מיליון צפיות. הוא תיאר את התקרית כ"הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לצלם".

"הייתי חייב להתקשר לכלה ולהסביר לה איך כל הזכרונות מהיום הגדול שלה נמחקו, אחרי שהיא שילמה לצלם מקצועי כדי שיתעד את הרגעים הללו. אני הרוס", אמר. להפתעתו הרבה של הצלם חסר האונים, הנשואים הטריים "הבינו והגיבו בסלחנות" לגבי המצב המצער. "הם היו אדיבים מאוד כלפיי", סיפר גאמו בסרטון המשך והוסיף כי לקח אחריות מלאה על המקרה.

@justinshootscanon Replying to @benach03 ♬ original sound - Justin Gummow

"הציוד היה פגום, אבל זה לא תירוץ וזה לא בסדר. אני אחראי על כך ב-100%. הצעתי להם החזר כספי מלא ויום צילומים נוסף ללא תשלום". עם זאת, לאחר שנעזר בטכנאי, נודע לבעל המקצוע כי חלק מהתמונות נשמרו באורח פלא במצלמה עצמה ולא בכרטיס הזיכרון. למרות שמאות אחרות אבדו, זו הייתה נחמה מסויימת לזוג הטרי.

בינתיים, אלפי גולשים שצפו בסרטונים של גאמו בחשבון ה-TikTok העסקי שלו, הגיבו באופן דומה לזה של החתן והכלה, מתוך אמונה שהוא אכן מתנצל והיה מזועזע מהתקלה הטכנית. "כל הכבוד לך על האיכפתיות והכנות, ועל הניסיון להציל את מה שנשאר. יש בעלי מקצוע שפשוט היו נעלמים עם הכסף", כתב גולש אחד. שני הגיב: "עצם זה שאתה לוקח אחריות על המקרה, מראה כמה השתדלת לעשות במיטב יכולתיך גם כשהבנת שאין דרך חזרה".