גבר מטקסס חגג את יום הולדתו ה-100 בדרך יוצאת דופן, כשהוא בין רקדניות בלבוש חושפני במועדון ארוטי בדאלאס. בתו, שמשוכנעת כי "מגיע לו ליהנות מהחיים", היא זו שהסיעה אותו למקום.

ג'ואקינו "ג'ק" פומה, ציין 100 שנות חיים במועדון חשפנות בעיר דאלאס שבטקסס, ארה"ב, שם היה מוקף בנשים כמעט עירומות שחגגו עמו את הגעתו לגיל המופלג. בתו של פומה, דינה, אמרה ל-TMZ שהמועדון הוא "המקום המושלם" עבור אביה הקשיש, לחגוג בו את יום הולדתו וזאת מכיוון שהוא עדיין "אוהב נשים".

תמונות ממסיבת יום ההולדת של בן ה-100, הציגו את האיש נצמד אל עובדות המקום כשהן כמעט חשופות חזה, בזמן שהן מאכילות אותו מצלחת פסטה. תיעוד אחר אף הציג את "ילד היום הולדת" מתעסק עם אחת מהחשפניות שהעניקה לו "ריקוד אישי". בנוסף, הוא צולם מנשק את המחשוף של אישה אחרת רגע לפני שכיבה את הנרות שעל עוגת יום ההולדת שהוזמנה במיוחד בשבילו.

בתו, דינה, סיפרה ל-TMZ כי היא זו שהסיעה את אביה למקום האירוע, והוסיפה ללוות אותו "כדי לוודא שהוא לא יפעל בצורה לא הולמת כלפי הנשים העובדות במקום". לטענתה, אביה לא היה במועדון חשפנות מאז נעוריו, והתאלמן לפני 12 שנים. פומה הכיר מאז קשישה אחרת אך גם היא נפטרה בשנה שעברה.

TMZ שיתף את המידע בעמוד הטוויטר, שם מגיבים רבים הביעו הערצה לאנרגיות של האיש. "חי את החיים במלואם", כתב גולש אחד. שני הגיב: "אני רק יכול לדמיין איך הוא היה נראה בתקופת הזוהר שלו". היו גם כמה תגובות שביקרו את התנהגותו של פומה, ואת ניצול העובדות. "נו באמת, בגיל 100 אתה כבר אמור להבין איך נראה ניצול נשים. במיוחד שיש לך בת משלך", כתבה גולשת אחרת.

האם גם הוא צפוי לתפוס מקום כעת ברשימת "האנשים המבוגרים ביותר בעולם שנמצאים בחיים" על פי GRG - קבוצת המחקר העולמית לגרונטולוגיה, אשר מתעדת ומאשרת את בני ה-100 ומעלה? אולי בקרוב נדע.