לא פעם, צעירים משתפים מיליוני גולשים ברחבי הרשתות במגבלות מהן הם סובלים, כשבניהן אנורקסיה, בולמיה, נכות פיזית והפרעות נפשיות. רובם זוכים לתמיכה ואהדה, אך במקרים בודדים למרבה הצער, ישנם לא מעט שנאלצים לספוג עלבונות ותגובות מרושעות.

רומנה ברונגטיס בת ה-24 מהולנד, נולדה ללא עצמות אף או סחוס, מה שאפשר לה למחוץ את אפה די בקלות. היא הציגה את המגבלה ממנה היא סובלת אך הגולשים לא היו אדיבים כלפיה והגיבו לה בחריפות. הצעירה בחרה שלא לקחת ללב את תגובותיהם של ביריוני הרשת והתריסה נגדם בסרטון נוסף.

@romanabruintjes #nobone #nosebone #fy #fyp #foryou #foryoupage #no #jessiej ♬ HAHAHAHA IM FAMOUS - The.8th.Deadly.Sin👹

בקליפ התגובה, ברונגטיס, שחשבון ה-TikTok שלה מונה כ-75.5 אלף עוקבים, הציגה את עצמה מסובבת את ראשה הצידה ולוחצת על אפה באמצעות האצבע - עד שהיה שטוח לחלוטין בגלל היעדר סחוס ועצם. בסרטון המתריס, צפו כ-20 מיליון גולשים מרחבי העולם.

@romanabruintjes #avondmakeup #kyliecosmetics #gifted @kyliecosmetics @douglas_cosmetics @Kylie Jenner #tutorial #kyliexdouglas ♬ Lo-fi hip hop - NAO-K

ראוי לציין שהצעירה מפרסמת סרטונים קצרים, במהלכם היא שרה ונותנת עצות באיפור. רומנה היא לא האדם היחיד שמתמודד עם ביריוני רשת, שכן לצעירה בריטית בשם אלי דייויס, הוצע להפוך לדוגמנית בפלטפורמת המנויים "OnlyFans", בגלל הערות שליליות על מראה עיניה, כך לפי ה-Daily Star.