עוד לא התאוששנו מ"הניסוי המיני" שביצע נער בן 15 שהחדיר לאיבר מינו כבל USB, ועכשיו מגיע הדיווח הבא. 

גבר יפני בן 79, החדיר לבטנו חבל קפיצה מפלסטיק באורך של כשני מטרים ו-28 ס"מ, לאחר שלטענתו דחף אותו דרך צינורית השתן. לפי מסמך רפואי שפורסם בחודש ספטמבר האחרון ב-Urology Case Reports, הוסבר כי האיש האנונימי החדיר את החפץ דרך השופכה, אולם החבל נטול הידית משני הצדדים, נקשר ונתקע בשלפוחית השתן של האיש.

בן ה-79 נאלץ לפנות באופן בהול לסיוע רפואי, ניגש לחדר המיון בבית החולים בעיר מגוריו והתלונן על כך שהוא סובל ממצב הנקרא "דיסורציה" - קושי במתן שתן, וזאת רק כדי שהרופאים ימצאו את החבל. לאחר מספר בדיקות ובניהן בדיקת רנטגן, הצוותים הרפואיים גילו "חפץ גדול ומשונה בשלפוחית השתן, גוף זר ומפותל דמוי חוט". האיש נשאל לגבי הממצא שבגופו והודה במעשיו, למרות שלא ידע להסביר מדוע עשה זאת.

לטענת הרופאים לא הייתה דרך להסיר את הממצא באותה הדרך בו הוא הוכנס פנימה, ולכן נאלצו לבצע ניתוח במטופל. "החילוץ של החפץ מסובך מאחר והחבל היה ארוך למדי בהתחשב בהסתבכותו בפנים שלפוחית השתן של המטופל", אמר פרופ' קאג'ימה טושיקי, שנכח בעת הטיפול באיש האנונימי. "בדרך כלל, אנו נעזרים במלקחיים המסייעות לנו לשלוף את הגופים הזרים אך במקרה הנוכחי, החוט שהגיע לשלפוחית השתן נקשר והסתבך בעצמו כשהשלפוחית התכווצה, ולכן נדרשנו לבצע פרוצדורה חודרנית".

הצוות הרפואי נאלץ לחלץ את החבל דרך חתך שנעשה בבטנו של בן ה-79. למרבה המזל, האיש החלים במהירות ולא סבל מפציעות או מסיבוכים.