לא פעם שמענו על זוגות שהתחתנו והתגרשו מספר ימים לאחר מכן, כשנחשפה בגידה של אחד מבני הזוג ועוד מקרים אחרים, אבל בגלל אמונה טפלה? המקרה הזה יגרום גם לכם להרים גבה.

בני זוג בתחילת שנות ה-30 לחייהם ממרכז הארץ, יצאו כשנתיים והחליטו להינשא זה לזו. לפני כחודשיים הם צעדו יחד לחופה, כשהאישה הייתה זו ניהלה את האירוע מתחילתו עד סופו, יחד עם הוריה. היא בחרה איזה שיר יושמע כשתצעד עם בחיר ליבה אל החופה, באיזה צבע יהיו ההזמנות, מה יאכלו האורחים ומה ילבשו היא ובעלה לעתיד. בן זוגה תמך בכל התכנונים והיא אף הבהירה לו כי חשוב שיכנס לחופה ויעלה בגרם המדרגות הקטן - ברגל ימין.

ביקשה ממנו שיכנס לחופה ברגל ימין (אילוסטרציה) (צילום: אינג אימג')
ביקשה ממנו שיכנס לחופה ברגל ימין (אילוסטרציה) (צילום: אינג אימג')

הכלה הצעירה סיפרה לעורכי הדין שרין ואורן סולן, כי כעבור שלושה ימים בלבד מאז שקיבלה לידיה את סרט החתונה, היא הבחינה כי בעלה "עלה על המדרגה הראשונה ברגל שמאל ונכנס לחופה גם כן ברגל שמאל. אני מאמינה באמנות טפלות ואני יודעת שהנישואים האלה לא יחזיקו. אם לא נתגרש עכשיו, נתגרש מתישהו ועדיף עכשיו מוקדם בלי ילדים ובלי לסבך חיים של אחרים".

עוד טענה בת הזוג כי מאז שנישאו הם חיים בנפרד. "כבר לפני חודשיים הוא עבר לגור אצל חבר ואני חזרתי להורים. הסיכוי שנהיה יחד גם כך שואף לאפס". הבעל לעומת זאת, טען כי הסיבה של אשתו הטריה להתגרש, נעוצה בעובדה כי ראתה אותו ואת חבריו מעשנים ג'וינט בליל החתונה. "זה לא היה נכון ולא היו ג'וינטים בחתונה". הסביר האיש והוסיף: "נכון, הייתי בראש טוב באירוע, רקדתי ונהניתי עם החברים אבל לא זנחתי את רעייתי ולא עישנתי".

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)

עורכת הדין שרין סולן הבהירה לכלה הטרייה כי העילה שבגינה היא מבקשת להתגרש בעייתית שכן היא לא תזכה לסכום שנכתב בכתובה. בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך כמקובל וכבר בימים אלה נעשים ניסיונות להגיע לגירושין בהסכמה כששני הצדדים יישאו בהוצאות החתונה והנלווה לה, שווה בשווה, תוך שהאישה תוותר על הכתובה.