המסעדן, הקצב והשף נוסרט גקצ'ה, הצליח להכעיס את 49 מיליון עוקביו באינסטגרם על ידי כך שפרסם קבלה של חשבון ששולם בסניף של רשת המסעדות שלו  Nusr-Et, תחת הכיתוב: "לאיכות אין מחיר". 

השף הטורקי המוכר, חשף כי לקוחות שבילו במסעדתו בבירת איחוד האמירויות, שילמו 525 אלף דירהם (כ-495,500 ש"ח) על שבעה בקבוקי יין, ולמעלה מ-4,500 דירהם (כ-4,200 ש"ח) על חתיכת סטייק מצופה בזהב. 14 הסועדים האחראיים לחשבון מופקע, שילמו כל אחד כ-42 אלף דירהם (כ-39,600 ש"ח) עבור הארוחה במסעדה של גקצ'ה באבו דאבי.

View this post on Instagram

A post shared by Nusr_et#Saltbae (@nusr_et)

גולשים רבים נסערו לאחר שנחשפו לסכום העתק ששולם על ידי הלקוחות והגיבו בחריפות. "לראות את הסכום שעל הנייר הזה ולחשוב על המסכנים שלא מסוגלים לשלם על השתלת כבד. זה מצער כל כך", כתב גולש אחד. אחר הגיב שעדיף לבזבז את הכסף על האכלת ילדים רעבים וקרא לזה "בזבוז מוחלט של כסף".

View this post on Instagram

A post shared by Nusr_et#Saltbae (@nusr_et)

רבים במדור התגובות הוסיפו כי לא יתמכו יותר בשף המפורסם, וכינו אותו "מתרברב". גקצ'ה, שלא היה מוטרד כלל מהתגובות הקשות שקיבל על חשיפת החשבון המוגזם, אפילו הוסיף לפרסם תמונות שלו כשהוא ללא חולצה, ואוחז בנתח שערורייתי של בשר מכוסה זהב תחת הכותרת: "בנק פדרלי - זהב 24 קראט".

נוסרט גקצ'ה מחזיק ב-22 מסעדות תחת השם Nusr-Et - כשתשע מהן בארץ הולדתו, טורקיה ושבע מהן בארה"ב. רשת המסעדות שלו אירחה אנשים מפורסמים רבים, כולל דיוויד בקהאם ולאונרדו דיקפריו. השף המוחצן גדל בבית לא יציב מבחינה כלכלית לפני שפתח את המסעדה הראשונה שלו בטורקיה בשנת 2010. הוא נולד במקור בארזורום למשפחה ממוצא כורדי, ואביו פאיק היה עובד במכרה פחם. הוא נאלץ לעזוב את בית הספר בכיתה ו' ועבד מאז כשוליית קצב באיסטנבול עקב מאבקים משפחתיים כספיים. בשל הצלחת רשת המסעדות שלו, הונו של גקצ'ה מוערך בכ-52 מיליון דולר, נכון לשנת 2021.