אקוודור, הצד הדרום אמריקאי התמודדה אתמול (ראשון) מול קטאר, האומה המארחת במשחק הפתיחה של תחרות גביע העולם בכדורגל, שהסתיים בתוצאה 2-0 לאקוודור. לאחר ששער אחד של אנר ולנסיה, חלוץ בפנרבחצ'ה, נפסל על ידי השופטים, הוא כבש שני שערים נוספים והביא את הניצחון לקבוצתו.

אחד מאוהדי הקבוצה הדרום אמריקאית, שהגיע עד לקטאר כדי לצפות במשחק הפתיחה, הצליח לעצבן כמה אוהדים קטארים - וזאת למרות האזהרות החוזרות של משרדי החוץ ברחבי העולם. צפו בתיעוד:

האוהד, שנהנה במיוחד מההבקעה של קבוצתו, נקלט בעדשת המצלמה כשהוא מתגרה באוהדים המקומיים שישבו ביציע. ניתן לראות את האיש מסמן תנועת "כסף" בידו תוך שהוא שואל בקול, שוב ושוב: "כמה?" לסובבים אותו. עם זאת, נראה היה כי תעלוליו הרגיזו חלק מהאזרחים הקטארים, שכן שניות לאחר מכן גבר מקומי שישב שתי שורות מאחורי האוהד, תועד משיב לו בקריאות "תשתוק! תשתוק ותשב!", בזמן שהסובבים נשמעים ברקע מבקשים מהשניים להירגע.

''תשתוק ושב!'', אוהד קטארי נוזף באוהד מאקוודור (צילום: טוויטר)
''תשתוק ושב!'', אוהד קטארי נוזף באוהד מאקוודור (צילום: טוויטר)

מוקדם יותר אתמול, לפני שריקת הפתיחה, אוהדים רבים נהרו לרשתות החברתיות וטענו כי הניצחון "נמכר" לאומה המארחת, אך שלוש דקות לפני סיום המשחק, נראה היה שאקוודור עלתה ליתרון עד שלבסוף ניצחה.