אישה שנמצאת בתחילת שנות ה-30 לחייה, סבלה משיעור יתר בפנים כשהייתה רק בת 13. היא נהגה להסיר את השיער בשעווה מדי חודש - עד שלמדה לאהוב אותו והחליטה לגדל זקן.

דקוטה קוק, שחקנית בת 30 מלאס וגאס, ארה"ב, סבלה מצמיחת שיער חריגה בפניה מגיל צעיר. היא חוותה הצקות ושיפוטיות מצד ילדי בית הספר, עד מצאה עצמה שוקעת לחרדות ואי נוחות שנמשכו קרוב לעשר שנים. בתחילה, היא שנאה את שיער הפנים שלה והייתה פונה בכל שבוע לטיפולי הסרה בשעווה, ולפעמים אפילו נעזרה בסכין גילוח.

מה שהתחיל בקבוצת שיערות כהות, התפתח בסופו של דבר לזקן כהה ומלא יותר - בו קוק מתגאה היום. "גדלתי בתקופה שבה נשים שסבלו משיעור יתר בפנים היו עסוקות בהסרה, תמיד סיפרו לי שנשים לא אמורות לגדל שיער גוף. הבנתי שהשקעתי כל כך הרבה זמן בטיפולים בשעווה ובבדיקות הורמונליות, לפיהם נטען שאני סובלת מייצור מוגבר של טסטוסטרון", אמרה השחקנית.

לטענתה, כשהייתה נאבקת בצמיחת שיער הפנים באמצעות סכין גילוח, היא הייתה נפצעת לעתים קרובות וסבלה מעור מגורה ואדמומי כתוצאה מכך. כעבור מספר שנים, החלה קוק להפיץ את הבשורה לגבי היותה אישה עם שיער פנים. לדבריה, השינוי לא היה לה קל, שכן היא הייתה נתקפת חרדה רק מהמחשבה על מה דעתם של הסובבים אותה. אך עם זאת, לאחר זמן מה, בת ה-30 חדלה מלהתייחס למחשבותיהם של האחרים ולמרות הקשיים עמם נאלצה להתמודד, היא החליטה לעורר השראה באחרים.

היא סיכמה: "המשפחה והחברים שלי תמכו בי לאורך מסע הקבלה העצמית שעברתי, ואפילו קנו לי שלט לרכב עליו כתוב 'אל תתעסקו עם הגברת המזוקנת'. הגיע הזמן שנפסיק להיות נתונים למה שהחברה מכתיבה לנו ונתחיל לחיות כמו שאנחנו רוצים ".