סרטון שמראה גבר שנתפס על ידי חברתו לכאורה בזמן שהוא מתנשק עם אישה אחרת הפך בימים האחרונים לוויראלי באפליקציית ה-TikTok. הסרטון פורסם על ידי החשבון הפופולרי @oldrowofficial ביום שני וכבר זכה ליותר מ-20 מיליון צפיות, מה שעורר ויכוח נוקב במדור התגובות שלו. 

נתפס בוגד לכאורה בזוגתו, שבילתה באותו המקום (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
נתפס בוגד לכאורה בזוגתו, שבילתה באותו המקום (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

הסרטון- שככל הנראה צולם בנאשוויל, טנסי - מתחיל עם הגבר נוגע באישה שמשתתפת במסיבת רווקות וכתפה עטופה בסרט ורוד. מה שנראה תחילה כמפגש לא מזיק בין שני אנשים יהירים מקבל במהרה טוויסט כאשר אישה שנייה מסתערת על הזוג וצורחת בפניו של הגבר. 

"יש לו חברה! אלוהים אדירים!", מתבונן מהצד צועק כשמבחין בהמולה. אחרים בתוך הבר המומים ומתנשפים כשהחברה, לכאורה, ממשיכה להתעמת עם האיש לפני שהיא יוצאת בסערה מהמקום. האישה במסיבת הרווקות חוזרת בהלם לקבוצת החברים שלה עם מבט מבולבל על פניה לאחר שהתעסקה עם הגבר התפוס.

@oldrowofficial Rule 1: Never cheat. Rule 2: If you're gonna cheat, don't do it when your s/o's in the same room as you #college #cheater #rizz #nashville #oldrow #foryou ♬ original sound - Old Row

"יש לו חברה?", אפשר לשמוע את אחת מחברותיה שואלת לפני שהיא מושכת בכתפיה בתגובה.

בעל החשבון בטיקטוק, רשם בתיאור הסרטון: "כלל 1: לעולם אל תבגוד. כלל 2: אם אתה מתכוון לבגוד, אל תעשה את זה כשהאחר המשמעותי שלך נמצא באותו חדר כמוך."

גילתה את בן זוגה לכאורה מתנשק עם אחרת (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
גילתה את בן זוגה לכאורה מתנשק עם אחרת (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

למרות שלא ברור אם האיש אכן בגד, רבים במדור התגובות אומרים שזה בהחלט נראה כך. "ראית את האיש הזה?? הוא לא שם ז*ן", קבע אחד, לפני שאחר כתב: "התספורת שלו היא כבר דגל אדום". 

אחרים האשימו את האישה, שנישקה את הגבר התפוס לכאורה, ואמרו שהיא לא נראתה מתחרטת על זה שהתנשקה עם גבר תפוס. אחד הגן על האישה וכתב: "היא לא עשתה שום דבר רע. תשאירו לדור הזה להאשים את האישה ולא את הגבר". צופה אחר סיכם: "כל מה שנראה בסרטון הזה הוא בדיוק מה שלא בסדר בסצנת הדייטים כיום".