אחרי 15 שנות נישואים, בני זוג ממרכז הארץ החליטו להתגרש ולהתחיל כל אחד פרק ב' בחייו. במשך כשנתיים, מתנהל בין השניים מאבק על הכתובה, וזאת לאחר שהילדים חשפו בפני האם פרט שלא ידעה עליו.

מספר חודשים אחרי שהתגרשו באופן פורמלי, סיכמו בני הזוג ביניהם בנוכחות עורך דין, כי הבעל יקנה את חלקה של גרושתו בדירה המשותפת והיא תרכוש לעצמה אחת אחרת בכסף שקיבלה בתמורה. השניים, בשנות השלושים המאוחרות לחייהם, עוסקים במקצועות חופשיים. אחרי הגירושין הם ניהלו חיים סבירים כשהילדים הקטינים היו תחת משמורת משותפת, אך השבוע נרשמה התפתחות בעלילה.

הילדים הקטינים היו תחת משמורת משותפת (צילום: envato)
הילדים הקטינים היו תחת משמורת משותפת (צילום: envato)

מעבר למחלוקת שעדיין נידונה סביב תשלום הכתובה העומדת על חמישה מיליון ש"ח, עלתה שאלה לגבי נאמנותו של הבעל בזמן שעוד היה נשוי. האישה סיפרה לעורכי הדין שרין וגדלי סולן כי בעלה תמיד היה רברבן. "שישלם על בגידותיו, הוא בוגד סידרתי". עוד סיפרה האם כי ילדיה הם אלה שחשפו את סיפור הבגידה: "הם הודיעו לי שאבא שלהם מתחתן עם השכנה". מהר מאד התברר לאישה, כי השכנה המדוברת נשואה, וילדיהם לומדים יחד באותן מסגרות חינוכיות. האישה החלה לנבור בתמונות מאירועים שונים ונדהמה לגלות על הקשר הקרוב. "הרגשתי על בשרי איך מרגיש 'האישה היא האחרונה לדעת שבעלה בוגד בה' ".

עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)
עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)

עורכת הדין סולן הבהירה לאם הגרושה, כי כדי להוכיח שבעלה בגד בה עוד לפני הסכם הגירושין ביניהם, יהיה עליה להביא יותר מכמה תמונות שצולמו במכשיר הנייד, אלא הוכחה ממשית שהקשר הין בעלה לשעבר לבין השכנה נוצר עוד לפני הגירושין.
 
עו"ד סולן ציינה כי רק ראיות מסוג זה יוצגו במועד הדיון על הכתובה, ורק אם בית הדין ישתכנע כי הייתה בגידה - יתכן ויפסוק את הכתובה במלואה למרות שהסיכוי לכך נמוך, שכן לפעמים הרבנים מבינים שסכומים כאלה בכתובה הם סוג של הבעת אהבה ולא בהכרח משהו שהחתן יכול לעמוד בו.

הבגידה התגלתה אחרי הגירושין (צילום: שאטרסטוק)
הבגידה התגלתה אחרי הגירושין (צילום: שאטרסטוק)