לאחר שבוע וכשהוא עדיין נרגש מאוד, הגיע בשעות הבוקר הזוכה בפרס הראשון בדאבל לוטו, בהגרלה שהתקיימה מוקדם יותר החודש, ב-19 לנובמבר. הזוכה הגיע לבית מפעל הפיס יחד עם אשתו ועל שניהם ניכר שהתרגשו מאוד.
 
הזוכה, פנסיונר המתגורר באזור המרכז, סיפר לאנשי מפעל הפיס: "הזכייה שלי היא בכלל תוצר של זכייה קודמת. די התלבטתי אם לפדות את הפרס או בכלל לרכוש טופס נוסף. בסופו של דבר, החלטה די שרירותית היא שהביאה לי את הזכייה הגדולה. האמת היא שתמיד הרגשתי שיום יגיע ואזכה בפרס משמעותי בלוטו. אני נוהג לשלוח טופס בעיקר כשהפרס גבוה ואין לי מספרים קבועים או כאלה שיש להם משמעות מיוחדת עבורי. אני נותן למכונה להחליט עבורי וממלא טופס לוטומט."

לא מיהר לאסוף את הפרס (צילום: אבי חיים)
לא מיהר לאסוף את הפרס (צילום: אבי חיים)

הזוכה תיאר בפני אנשי מפעל הפיס את הרגעים שבהם גילה שהוא הזוכה הגדול: "הייתי בפעילות שגרתית מחוץ לבית, ובין לבין נכנסתי לאתר מפעל הפיס על מנת לבדוק  אילו מספרים עלו בגורל. אחרי רפרוף מהיר במספרים, כבר הבנתי שהטופס שנמצא שברשותי הוא הזוכה בפרס הראשון, אבל לא ידעתי ולא דמיינתי באיזה סכום מדובר. התקשרתי לאשתי בהתרגשות גדולה ועדכנתי אותה שככל הנראה אנחנו הזוכים היחידים בפרס הראשון בהגרלה. היא כמובן התרגשה מאד ולאחר מכן נפגשנו ובדקנו שוב את הטופס יחד".
 
כשנשאל מדוע לא רץ מיד לפדות את זכייתו והגיע רק שבוע לאחר מכן, ענה הזוכה: "רצינו לקחת קצת זמן לעצמנו על מנת לעכל את דבר הזכייה. לא היינו בטוחים בוודאות בכמה זכינו עד שהגענו לקבל את הפרס, וגם עכשיו שהכל ברור לנו – אנחנו עדיין לא ממש מעכלים".
 הוא המשיך: "במהלך השבוע יצא לנו לא מעט לחשוב על נושא הזכייה, והגענו למסקנה שתמיד היינו אנשים צנועים, מחושבים ושקולים וכך נישאר. אנחנו אוהבים את החיים שלנו כפי שהם, וככל הנראה לא נשנה שום דבר בהרגלי החיים הבסיסיים שלנו".

לוטו (צילום: Pixabay)
לוטו (צילום: Pixabay)

"את הכסף אנחנו מייעדים לעתיד ילדינו ונכדנו שהם הדבר הכי חשוב עבורנו. כצעד ראשון וממש לפני חג החנוכה שאנחנו תמיד חוגגים יחד, אנו מתכננים לרכוש עבורם מתנות מכובדות מאד, וכולם יקבלו דמי חנוכה משודרגים".