מי מאתנו לא חוטא בחיבה למתנות, ובמיוחד לכאלה שעולות עשרות אלפי דולרים? אבל מתנה כמו זו עדיין לא ראיתם - אסלה משוכללת במחיר עתק.

חאלד מוחמד חאלד, הידוע בשם הבמה דיג'יי חאלד, חגג את יום הולדתו ה-47 ביום שבת האחרון (ה-26 בנובמבר). חברו הטוב, הראפר דרייק או בשמו הפרטי אוברי דרייק גרהאם, העניק לו את המתנה האולטימטיבית - אסלה יוקרתית במיוחד. דרייק בן ה-36, קנה לחברו מספר אסלות ייחודיות, והדיג'יי פרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא משוויץ במתנה החדשה. "תקשיבו, זו אסלה לא רגילה", הסביר חאלד. "דרייק בדיוק קנה לי ולמשפחתי ארבע אסלות גדולות".

View this post on Instagram

A post shared by DJ KHALED (@djkhaled)

עוד הוא סיפר בהתרגשות כי הוא ואשתו ניקול טאק, רצו לשדרג את חדר השירותים שלהם עוד לפני שקיבלו את המתנה הנדיבה. "אני לא צוחק דרייק, אני וניקול כל כך רצינו את זה, דיברנו על לקנות כאלה לכל חדרי השירותים בבית", אמר. הראפר פירט כמה מהמאפיינים של האסלה, לרבות מערכת ניקוי עם תאורת UV, תפעול בשלט רחוק, מושב אסלה אוטומטי שנפתח ונסגר, תאורת לילה, מפיג ריחות מובנה, מושבים מתחממים ופונקציית בידה. הוא הוסיף כי כל מי שהיה בביתו של דרייק מבין את גדולתו של המוצר.

דיג'יי חאלד, מתפאר במתנה החדשה (צילום: מתוך אינסטגרם)
דיג'יי חאלד, מתפאר במתנה החדשה (צילום: מתוך אינסטגרם)

חאלד לא ציין את דגם האסלה שקיבל, אך על קופסת הקרטון של הפריט הופיע השם "Neorest", שמחירו נע בין 5,598 דולר ל-20,172 דולר לפי אתר האינטרנט של המותג. "זו אולי המתנה הטובה ביותר שקיבלתי אי פעם. לא פחות חשוב להשקיע באסלות בבית, אחרי הכל אנחנו יושבים עליהן לא מעט זמן ומהרהרים על החיים", אמר בן ה-47 וסיכם: "כמה מהרעיונות המוצלחים ביותר שלי הגיעו בזמן ישיבה על האסלה - ועכשיו יש לי כזו שנדלקת ומפיגה ריחות - אז סביר להניח שהרעיונות יהיו מוצלחים בהרבה".

מי שהיה אצל דרייק בבית - יודע במה מדובר (צילום: רויטרס)
מי שהיה אצל דרייק בבית - יודע במה מדובר (צילום: רויטרס)