זוג פנסיונרים מאריזונה, ארה"ב, החליטו להינשא זה לזו היכן שהכל התחיל - בין מדפי הממרחים בחנות המכולת המקומית באזור מגוריהם, שם נפגשו לראשונה.

ברנדה בת ה-72 ודניס בן ה-78, התאהבו זה בזו בזמן קניות בחנות המכולת הסמוכה לבתיהם בשנה שעברה. מוקדם יותר החודש הם החליטו להחליף נדרים באותו המקום בדיוק. "אני בת 72 ושהוא בן 78 עכשיו", אמרה ברנדה לחדשות 12 של NBC. "אין לנו את כל החיים לפנינו כדי לעשות דברים טיפשיים בספונטניות".

האישה סיפרה כי הייתה עסוקה בלחפש מוצר על אחד המדפים, בזמן שדניס שהיה אז זר מוחלט, עבר לידה ופנה אליה בהתלוצצות: "שנינו עטינו מסכות על פנינו והוא אמר לי 'את יודעת מה היתרון היחיד שיש במסכה הזו? אנחנו יכולים לחלוף על פני אנשים ולקלל אותם מבלי שהם ישמעו' והתחלתי לצחוק". לדבריה, הם שוחחו במשך כחצי שעה ולאחר מכן המשיכו מחוץ לחנות והחליפו ביניהם מספרי טלפון.

השניים התחברו זה לזו במהירות, מאחר ולשניהם מכנה משותף - ברנדה איבדה את בעלה מזה 30 שנה למחלת הסרטן, בעוד שדניס איבד את אשתו מזה 45 שנה. בן ה-78 סיפר ל-NBC כי לאחר מות אשתו "זה כלל לא היה מקרי שפגשתי את ברנדה". בחודש אפריל, מוקדם יותר השנה, מערכת היחסים בין השניים הייתה יציבה מספיק ודניס החליט להציע נישואין לבת זוגו.

לאחר שהוא התקשר להגיד לה שהוא נוסע לקנות לה טבעת אירוסין, היא צלצלה אליו כמה שעות מאוחר יותר כדי לוודא שלא היה שיכור, כך דיווח FOX 13. ברנדה סיפרה: "הצעתי מיד שנתחתן במקום בו נפגשנו, במעבר ליד התבלינים", היא נזכרה וחייכה בראיון ל-NBC.

השניים צעדו יחד במחלקת הממרחים, כשברנדה בשמלה כחולה וסולידית והחתן במכנסיים וחולצה מחוייטת, ושבני משפחותיהם וחבריהם סביב. צוות המכולת אפילו שילם בעבור כמה זרי פרחים בהתאמה אישית. "אתה אף פעם לא יודע מתי תפגוש מישהו שאתה צריך בחייך, באתר היכרויות או בחנות מכולת שכונתית", סיכם דניס.