ג'קי לי, טיקטוקרית מהוואי, שיתפה סרטון ויראלי שזכה לכמעט 5 מיליון צפיות מאז פורסם בתחילת החודש בו היא מספרת כיצד אקס ותיק שלח לה פעם בקשת החזרה כספי בסך 7$ (כ-25 שקלים) לאחר שקנה ​​לה תרופה להצטננות כשהיא הייתה חולה.

הקליפ בן 48 השניות פורסם כתגובה למשתמש טיקטוק אחר, שהרהר על זוגות שמתחשבנים זה עם זה עבור פריטים קטנים.

"פעם אחת הרגשתי ממש חולה, ושאלתי את החבר שלי אז אם הוא יכול לקנות לי תרופה להצטננות בדרכו הביתה", סיפרה לי. "אז אחרי שסיים את העבודה, הוא קנה לי תרופות. ממש נחמד מצידו, מאוד הערכתי את זה".

לי אמרה שהיא תמכה את הסירופ ונמנמה, אך התעוררה להפתעה מחליאה. "הוא גבה ממני 7 דולר עבור תרופה להצטננות," היא טענה לפני שהתבדחה, "כאילו, בסדר, קח את התיק שלך ולך."

בהתבוננות על הנושא הכואב, לי חשפה שהיא מעדיפה שהשותפים יהיו זורמים יותר בהוצאות. לדבריה, יצאה אז עם בן הזוג האלמוני במשך כארבע שנים.

"אני חושבת שאני מעדיפה מערכת יחסים שבה זה כמו 'היי, אני אשלם את זה, אתה תשלם את זה בפעם הבאה', ואנחנו לא עוקבים אחר ההוצאות שלנו, דולר אחר דולר", הסבירה. "הייתי צריכה לדעת, אבל אתה יודע, אנחנו כבר לא ביחד, אז זה לא היה אמור להיות."

מספר משתמשי טיקטוק הזדהו עם לי בהערות, והציעו אנקדוטות משלהם. "האקס שלי ביקש ממני לתת לו 2 דולר עבור צ'יפס פעם אחת... פשוטו כמשמעו כל כך מביך", סיפר אדם אחד.

"חבר לשעבר שלי גבה ממני 2.99 דולר עבור נוזל כביסה, כי בזמן שהוא השתמש במכונית שלי זה אזל והוא נאלץ לקנות עוד", חשפה משתמשת אחרת.

"האקס שלי מזה שנתיים עשה לי Venmo עבור האבוקדו שרציתי במכולת כשעשינו קניות לארוחת ערב", סיפרה משתמשת אחרת.