מגיפת הקורונה נתנה לנו במתנה את המושג "עבודה מהבית", דבר שהפך לחלק נורמלי ובלתי נפרד מחיי היומ-יום שלנו. אנשים התרגלו לעבוד בשעות שונות ולבצע משימות משרדיות, גם כשמדובר בשעות הקטנות של הלילה - כי באמצע מגיפה עולמית, אפשר.

חתן אחד לקח את הדברים קצת רחוק מדי, לאחר שנצפה עובד על המחשב הנייד שלו ביום חתונתו. תמונה שהפכה לוויראלית ברשת מציגה את החתן עובד על מחשב נייד, כאשר ניתן לראות בבירור שאינו מודע למה שקורה סביבו.

התמונה פורסמה על ידי חשבון אינסטגרם בשם ig_calcutta, ומציגה חתן קולקטה יושב במנדאפ, במה המשמשת כמזבח לחתונות הודיות, יחד עם שני כמרים. כשהכוהנים מבצעים את הטקסים ומברכים את החתן, ניתן לראות אותו שקוע בעבודתו על המחשב הנייד.

בתיאור התמונה נכתב: "כאשר 'עבודה מהבית' מותחת אותך לשלב הבא. תייגו חבר שאולי נראה עושה את זה במהלך החתונה שלו''. בעוד כשכמה צחקו מזה, רוב משתמשי המדיה החברתית מתחו ביקורת על סביבת העבודה הרעילה שלא מאפשרת לאדם ליהנות אפילו קצת מהיום החשוב שלו.

משתמש אחד כתב: "אני לא חושב שזה מצחיק. אף ארגון לא מבקש מעובד לעבוד ביום חתונתו, האדם הזה צריך למצוא חיים וללמוד איזון בין חיי העבודה, אם זה באמת נכון ולא מבוים! אלוהים יברך את האישה שהוא מתחתן איתה".

אחר הגיב: "אל תקדמו תרבות עבודה רעילה, אין בזה שום דבר להתגאות בו". שלישי אמר: "אני לא בטוח אם זה מבוים או אמיתי. אני יודע שזה מצחיק במידה מסוימת, אבל אל תקדמו התנהגות רעילה בתרבות העבודה".