תקיפה מזעזעת של בעל חיים התרחשה בשכונת וודלנד הילס שבלוס אנג'לס, קליפורניה, ארה"ב ביום שישי האחרון, ונקלטה בעדשת מצלמות האבטחה המותקנות בבית הוריה של הפעוטה.

בסרטון, נראית המשפחה הישראלית יורדת ממכונית בכניסה לביתה כאשר זאב ערבות שהופיע לפתע, התקרב לילדה בת השנתיים שירדה מהמושב האחורי של הרכב והחל לגרור אותה מרגליה. הפעוטה החלה לצרוח בהיסטריה בעוד שאביה רץ במהרה לסייע לה ולהבריח את בעל החיים. הזאב הרפה מרגליה של הילדה ונסוג, בעוד שהאב תועד זורק אבן לכיוונו כדי להרחיק אותו מהמקום.

צפו בתיעוד הדרמטי:

"רק רציתי לוודא שהיא בסדר", אמרה אמה של הפעוטה, שירה אליהו, ל-CBS, לוס אנג'לס. "ניגשתי אליה מיד וראיתי דם על המכנסיים שלה ועל הרגליים. זה היה פשוט נורא". עוד סיפרה אליהו ל-CDFW כי בתה פונתה לבית החולים המקומי, שם קיבלה סדרה של חיסונים נגד כלבת וכעת היא מתאוששת.

דובר מחלקת חיות הבר של קליפורניה אמר ל-CBSLA ביום שבת, כי לפני התקיפה המזעזעת, התקבלו מספר דיווחים על זאב ערבות שמסתובב בשכונה. צוותים של המחלקה הגיעו לאזור במטרה לאתר את החיה ולנטרל אותה באמצעות חץ הרדמה. מוקדם יותר השנה, ילדה נוספת כבת שנתיים הותקפה על ידי זאבי ערבות בקליפורניה, בחוף בעיר הנטינגטון ביץ'. הפעוטה נפצעה קשה אך שרדה והזאבים נורו על ידי המשטרה המקומית.