הספקולציות על מצבו הבריאותי גוברות: דיווח שהגיע מרוסיה העלה כי הנשיא הרוסי, ולדימיר פוטין בן ה-70, נפל במדרגות ביום רביעי האחרון במעונו הרשמי שבמוסקבה. כך לפי ערוץ הטלגרם "General SVR", שמנוהל לכאורה, על ידי מרגל רוסי לשעבר.

הנשיא הרוסי נפל, לכאורה, והחליק במורד חמש מדרגות, בעוד שמאבטחיו מיהרו לסייע לו. לפי הערוץ, הנפילה גרמה לפוטין "לעשות את צרכיו באופן לא רצוני בגלל סרטן שפגע בבטנו ובמעיו". התקרית פורסמה על רקע השמועות כי בן ה-70 סובל ממחלת הסרטן ומפרקינסון. "שלושה שומרי ראש עזרו לנשיא להגיע לספה והוזעקו למקום חובשים תורנים מהמעון", נמסר מ-SVR. "לפי רופאיו, לא קרה שום דבר קריטי ומצבו של הנשיא יציב. הוא יכול להתנייד בכוחות עצמו כשהוא סובל מכאבים באזור עצם הזנב".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

פוטין (צילום: רויטרס)
פוטין (צילום: רויטרס)

עוד צוין בפרסום כי נערכת חקירה מיוחדת כדי לקבוע את סיבת נפילתו של פוטין, מאחר והמנהיג הרוסי נועל נעליים חסינות החלקה, בנוסף לכך שהמדרגות במעון הרשמי נחשבות לבטוחות.

נראה כי פוטין התעלם מהפציעה ופחות מיממה לאחר מכן, הוא תועד בסיור במעבדה במוסקבה. השמועות על מצוקותיו הבריאותיות, לכאורה, של פוטין הופצו מאז פרוץ המלחמה נגד אוקראינה בחודש פברואר השנה. בלא מעט הזדמנויות, תועד הנשיא כשהוא נראה חלש ולא יציב בהופעות פומביות.

פוטין מכריז על הסיפוח (צילום: צילום מסך)
פוטין מכריז על הסיפוח (צילום: צילום מסך)

כזכור, אלינה קבאיבה בת ה-39, מתעמלת אולימפית לשעבר ובת זוגו הסודית של פוטין, שנראתה לאחרונה בחודש ספטמבר השנה, נמנעת מלחשוף פרטים על חייה האישיים או על הזוגיות עמו. קבאיבה תועדה אתמול (שבת) בפתיחת מרכז אימונים חדש למתעמלים ומתעמלות בסוצ'י, רוסיה, שם כמובן לא התייחסה למצבו הרפואי המורכב לכאורה של הנשיא, למלחמה באוקראינה או לשמועות על כך שהכריח אותה לבצע הפלה לאחר שנכנסה להריון.