דוגמנית יפנית שמפרסמת לעתים קרובות תוכן לאורח חיים בריא ברשתות החברתיות, חשפה בפני העוקבים שלה את גילה האמיתי והם לטענתם השיבו "אין סיכוי". כוכבת הרשת הוצפה בהודעות ובבקשות של גולשים שדרשו ממנה לחשוף את שגרת הטיפוח שלה, אך היא טענה ש"בסך הכל מדובר באורח חיים בריא".

ריסה היראקו, דוגמנית אינסטגרם מיפן, הצליחה להסעיר את הרשת כשחשפה בפני העוקבים שלה כי היא בת 51, ולא בת 20 וקצת כמו שחשבו - פרט שהותיר אותם בהלם מוחלט, ופייר? גם אותנו. בעוד שמעריציה שלחו לה מאות הודעות, היא הגיבה כי לא מדובר במשקה קסמים אותו היא צורכת, אלא באורח חיים יציב ומסודר. היא הסבירה על צריכה של מאכלים אורגניים, שמירה על לחות העור וחשיפה לשמש כשעה ביום כדי להעניק לעור את הוויטמינים שהוא צריך.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

היראקו אמרה למעריציה: "נסו לאכול מאכלים אורגניים ככל האפשר ונסו לשמור על לחות העור שלכם". לטענתה, בכל פעם שהיא יוצאת ליהנות מהשמש, הדוגמנית חובשת כובע ומשתמשת בקרם הגנה כדי לשמור על העור מקרני UV שיכולות לפגוע בו.

כוכבת הרשת היפנית זכתה לאלפי תגובות מגולשים שהיו המומים מגילה האמיתי, כשרובם סירבו לאמין לה. "היא נראית חצי מגילה", כתב גולש אחד. שני הגיב: "אין סיכוי שזה נכון. זו חייבת להיות בדיחה". שלישי הוסיף: "את נראית צעירה ממני ואני בן 24 בסך הכל. חייב לדעת מה הסודות שלך".