מיליארדר אלמוני ממוצא רוסי, נשדד לפני מספר שבועות על ידי קבוצה של נשים המועסקת בתעשיית הזנות לאחר שהזמין אותן לחדרו. לאחר שהבין כי כספו נגנב, הוא התוודה בפני אשתו על מעשיו והעניינים רק הידרדרו.

האוליגרך, בן 45, תושב אזור רוסטוב-על-הדון, תואר בתקשורת הרוסית המקומית תחת השם איגור. הוא יצא לנסיעת עסקים במוסקבה יחד עם אשתו ובתו, והם לקחו עמם מזומנים בצורות שונות - מיליון רובל, 30 אלף דולר וכ-80 אלף יורו. הסכום כולו הסתכם בכ-8 מיליון רובל, או בסביבות 110 אלף דולר.

לא הניח את הכסף במקום מסתור (צילום: אינג'אימג')
לא הניח את הכסף במקום מסתור (צילום: אינג'אימג')

באחד מימי הנסיעה, האישה ובתה נסעו לבקר את אמו של האלמוני, וזה החליט לבלות את הזמן בשתיית אלכוהול ואפילו הזמין שניים מחבריו להצטרף אליו לדירה שבה שהה באותה העת. באופן מוזר, לפי דיווחי המשטרה, נטען כי סכום הכסף הגדול הונח על מדף ולא הוסתר.

השלישייה החליטה ש"יהיה נחמד להזמין עובדות מין" למקום, אחרי שסיימו קרוב לבקבוק וודקה שלם. איגור, בשמו הבדוי, קיבל את פניה של עובדת המין כש-100 אלף רובל מונחים על המיטה - ושש נשים נוספות הגיעו תוך זמן קצר. אולם, בתפנית מוזרה, הגברים החליטו לצאת מהחדר והשאירו את הנשים - ועוד שלוש נוספות שהגיעו זמן קצר לאחר מכן - לבדן. באותם רגעים, ניצלו העובדות את ההזדמנות ורקמו תוכנית, לפיה ישקו את הגברים בעוד ועוד אלכוהול, עד שיירדמו.

כשהבין שנשדד כבר היה מאוחר מדי (צילום: אינג'אימג')
כשהבין שנשדד כבר היה מאוחר מדי (צילום: אינג'אימג')

ביום שלמחרת, כשאיגור התעורר לבדו, כשחבריו לא בסביבה וללא כל מזומנים או פריטים נוספים שנעלמו, הוא הבין כי נשדד והתקשר למשטרה. ההערכה היא כי השוד עומד על סך של כ-300 אלף דולר. הוא התוודה בפני אשתו על מעשיו.

החקירה נמשכת כעת ואשתו פתחה בהליכי גירושין. זהותו של האיש נותרה אנונימית.