בני זוג הנשואים כבר שלושה עשורים, נחשבו כחברי כבוד בחוג החברתי הגבוה שבו התרועעו, הודות לעסקיו המגוונים של הבעל ובעיקר המפעל המשגשג שהקים. אשלו לעומת זאת, נהגה לבקר במפעל מפעם לפעם ונחשבה שם לדמות מוכרת ומוערכת בגלל השכלתה האקדמית.

לאחרונה, לאחר ששלושת ילדיהם בני הזוג כבר עזבו את הקן וכל אחד הלך לדרכו, הפתיע האיש את בת זוגו לכבוד יום הנישואים ה-30, וביקש ממנה שיתחילו לנהל אורח חיים מעט שונה ממה שהיה עד עכשיו. "אני רוצה שנפתח את הנישואים", אמר לרעייתו. "כל אחד יעשה ככל העולה על רוחו ומבלי שנצטרך לפרק את החבילה".

גירושין בבית המשפט, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
גירושין בבית המשפט, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

לעורכי הדין שרין ומורן סולן, סיפרה האישה כי עצם הדרישה "המזעזעת" של בעלה, העלתה אצלה חשד. בבדיקה בחשבונות הבנק המשותפים, גילתה בת הזוג כי האיש רכש לאחרונה שרשרת ושני צמידים מ"פדני" בשווי של עשרות אלפי שקלים. לילדיה היא אמרה כי סברה שבעלה יעניק לה את התכשיטים לציון 30 שנות הנישואים כשכל המשפחה תתכנס לציין את האירוע.

כשהמפגשים התקיימו והאירוע צוין כמעט בכל צורה אפשרית - התכשיטים לא הגיעו. האישה הטיחה בבעל את החשדות והוא הכחיש כי יש לו קשר עם מישהי אחרת. אחרי כמה ימים, בזכות קשריה במפעל השייך לבעל, התברר כי הוא והמאהבת שלו, עובדת המפעל - לא פחות ולא יותר- טסו לפני כחודשיים לצרפת לסוף שבוע רומנטי.

נסעו לחופשה רומנטית בפריז (צילום: אינג'אימג')
נסעו לחופשה רומנטית בפריז (צילום: אינג'אימג')

הבעל שהבין כי נחשף, רתח מהחדירה של אשתו לתוך המפעל ולפרטיותו בפרט. כשנפגשו והתעמתו ביניהם על נושא, לדבריו אשתו העליבה אותו בעקבות הגעתה למפעל, שם ניהלה לדבריו, סוג של חקירה פנימית מביכה. האיש ביקש מבית המשפט לענייני משפחה להכריז על צו הרחקה נגד אשתו שיאסור עליה להיכנס למפעל, אך בית המשפט לא נעתר לבקשה. 

עורכת הדין שרין סולן (צילום: ללא)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: ללא)

עוה"ד סולן ציינה כי התנהגותו של הבעל והשתלשלות האירועים לצד הדרישות שלו לקיים נישואים פתוחים מעידים כי הוא מנהל קשר אסור. במקרה זה, הוא יאלץ להיפרד ממרבית רכושו. בני הזוג נשלחו כמקובל ליישוב סכסוך עוד בטרם יפתח תיק גירושין.