הקומיקאי גבריאל איגלסיאס פינק את חברתו משכבר הימים במסיבה מוגזמת שעלתה לו כ-100 אלף דולר - ולא תאמינו אך מדובר בכלבה שלו - ריסה מגזע צ'יוואווה. "מסיבת השנה עבור הנסיכה הקטנה שלי", כתב הקומיקאי בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. "ריסה העניקה לי כל כך הרבה אושר במהלך השנים, אז מגיע לה שאחגוג לה". 

איגלסיאס שיתף סרטון ברשתות החברתיות, בו הוא נראה נכנס עם הצ'יוואווה המפונקת ששוקלת ארבעה קילו בלבד כשהיא בעגלת תינוק מפוארת מכוסה בשרשראות לדים. מסביב נראים מאות האורחים מביטים ומתעדים את הרגע בטלפון הנייד שלהם.

"מאז שיש לי את ריסה, מהיום הראשון, היא תמיד הייתה בכיס הקפוצ'ון שלי", אמר הקומיקאי. הוא הזמין למעלה מ-300 אורחים למסיבה ועוד 12 כלבים השתתפו בחגיגות לצד בעליהם. יום ההולדת של ריסה, שאמורה להיות בת 16 או 17, כלל גם שלל אטרקציות כשבניהן דיג'יי ולהקה, רקדנים, אנשי רובוט ענקיים, הצמד "כריסטיאן וסקובי" - אדם וכלב פעלולנים ואמני קומיקס.

האיש טען כי קיבל השראה לערוך את חגיגות יום ההולדת לאחר שראה מישהו אחר שערך מסיבה עבור חיית המחמד שלו. ריסה אפילו החליפה תלבושות במהלך הערב, שכללו שלוש שמלות שונות בהתאמה אישית שעוצבו על ידי הסוכנת של איגלסיאס, מריבל פינדה, כמו גם תפריט עשיר, לפי Today.

"מלא אנשים אומרים לי 'לא חבל על הכסף?' אבל לא. אני מסביר להם שאני חוגג למישהו שהוא כל העולם עבורי", סיכם הקומיקאי.