אחיות תאומות זהות זכו בתביעת דיבה בסך 1.5 מיליון דולר, וזאת לאחר שהואשמו בהעתקה במבחן שנערך במסגרת לימודי הרפואה. הן נאלצו להמתין כחמש שנים אך ההמתנה הייתה שווה את זה.

קיילה וקלי בינגהאם, אז בנות 24, היו בשנה השנייה לללימודיהן באוניברסיטה ללימודי רפואה בדרום קרוליינה, ארה"ב, כאשר ניגשו לבחינה במאי 2016, כך דיווח Business Insider. שבועיים לאחר מכן, השתיים נקראו למשרד ההנהלה והואשמו בהעתקה במבחן לאחר שהזינו תשובות דומות. "חשבתי שאני משתגעת", אמרה קיילה ל-Insider. "לא האמנתי שזה קורה לנו. אין דרך לעבד את הרגשות שלך כשאתה מואשם במשהו שלא עשית". האחיות סיפרו כי ישבו במושבים במרחק של ארבעה או חמישה מטרים זו מזו, וכלל לא הייתה להן האפשרות להעתיק זו מזו.

לפי התביעה שהוגשה לבית המשפט, התאומות טענו כי חברי הסגל האשימו אותן בשליחת אותות זו לזו ובהעברת פתקים במהלך המבחן. בעוד שהשתיים קיוו שבית הספר יחזור בו מההאשמות של הפקולטה, הן נמצאו אשמות על ידי המועצה של המכללה לרפואה, כך דיווח מגזין People. למרות שהדיקן ניקה אותן מכל עוול שבוע לאחר פסיקת המועצה, השמועה על ההעתקה, לכאורה, התפשטה והאחיות הושעו מהקמפוס. קיילה וקלי סיפרו ל-Insider שהמוניטין שלהן נפגע מכיוון שחברים ותיקים התרחקו מהן, הפסיקו לדבר איתן ו"לא הזמינו אותן לחתונות".

הן הגישו תביעת לשון הרע נגד בית הספר בשנת 2017, אך עניינן עלה על שולחן השופטים רק כעבור חמש שנים. עורכי הדין של השתיים הציגו בפני בית המשפט ראיות על היסטוריית הציונים של התאומות, המעיד על כך שהן כבר השיגו ציונים דומים בעבר. 

ננסי סגר, פרופסור מאוניברסיטת קליפורניה סטייס פולרטון, המנהלת גם את מרכז הלימודים, נבדקה בשם השתיים. בבית המשפט היא טענה כי מחקרים מראים שלתאומים זהים יש בדרך כלל ציונים דומים, גם ב-IQ וגם חולשות נפשיות ספציפיות בהשוואה לתאומים שאינם זהים. "תאומים זהים אכן נוטים להראות דפוסים דומים, התנהגויות דומות, תשובות נכונות ושגויות דומות, מאחר והם מעבדים את המידע באותו האופן", אמרה סגל מאוחר יותר ל"וושינגטון פוסט".

חבר המושבעים הסכים בסופו של דבר, יחד עם צוות השופטים לפסוק לטובת האחיות פיצויים בסך של 1.5 מיליון דולר בחודש שעבר. קיילה וקלי, כיום בנות 31, עזבו את האוניברסיטה בשנת 2016 ומאז הפכו לעורכות דין, החלטה אליה הגיעו בנפרד. כיום, הן עובדות באותו משרד עורכי דין בקולומביה כיועצות לענייני ממשלה.

התאומות אמרו ל-Insider כי הן מקוות שיום אחד יעזרו לאחרים להתמודד עם תביעות דיבה מורכבות הדומות לזו שעמה התמודדו יחד. "אנו לא מאחלות לאף אחד לעבור את מה שעברנו, שינינו נתיב כדי שנוכל לפחות לנסות ולהבטיח שאנשים לא יצטרכו לסבול את מה שאנחנו סבלנו", סיכמו השתיים.