גבר שניסה לגנוב סמארטפון, נאלץ להחזיר בצורה די מביכה את המכשיר הכמעט גנוב לדלפק של החנות בדוסברי, בריטניה, לאחר שערנותו של בעל החנות סיכלה את ניסיון השוד לאור יום.

גאוני או מוגזם? זהו בית הספר הראשון בעולם האוסר שימוש בסמארטפונים

מצלמות אבטחה במעגל סגור, תיעדו את הרגע שבו תוכניתו של אדם שהתחזה ללקוח בחנות למכשירים ניידים בדוסברי, מערב יורקשייר, לגנוב מכשיר נייד בשווי של כ-1,980 דולר - השתבשה ברגע משעשע במיוחד, כך לפי Metro News. ב-4 בדצמבר בשעה 16:00 אחה"צ, נכנס האיש לחנות והבעלים שעמד אז מעבר לדלפק וחשד בו מאחר שעטה מסכת פנים וקפוצ'ון המכסה את רוב ראשו, הראה לו כמה מכשירים והושיט לו אחד לבדיקה. צפו בתיעוד:

רגעים לאחר מכן, מי שנחשב עד לשנייה זו ללקוח טיפוסי, רץ לכיוון היציאה כשהמכשיר בידו, אך מיד הבחין כי הדלת נעולה, לאחר שננעלה מרחוק על ידי בעל העסק, וחזר על עקבותיו בצורה מביכה. הוא נאלץ להחזיר את המכשיר לידיו של המוכר - שנעל את הדלת ומנע מהגנב לצאת מהחנות.

אפצל בן ה-52, בעל העסק, היה חכם מספיק וסיפר כי התקין את מנגנון נעילת הדלת האוטומטי בשנת 2020 תמורה כ-300 דולר, כך לפי המטרו ניוז. לדבריו: "אנשים שעדיין עוטים מסכות מעוררים את חשדותיי. הם יכולים לגנוב מהחנות שלי מבלי שאזהה אותם. אני לא אתן לזה לקרות".