תמונות "לפני ואחרי" שפורסמו ברשת החברתית פייסבוק, הציגו את תווי פניה הנפוחים של אישה בשנות ה-30 לחייה, כתוצאה מהליך קוסמטי פשוט שבוצע על ידי רופא שיניים מברזיל.

מריאן מישילני נותרה שבורת לב ועם פנים מעוותות בעקבות הליך הרמוניזציה של הפנים, הכולל הזרקה של בוטוקס וחומצה היאלורונית. צילומים של "לפני ואחרי" העידו כי הטיפול בבת ה-34, שנערך על ידי רופא שיניים במטאאו, ברזיל, בשנת 2020 השתבש לגמרי.

"החיים שלי נעצרו. אני שבורה נפשית ופיזית. אני רק רוצה את הפנים שלי בחזרה", אמרה מישילני לניוזפלאש. "אני סובלת אבל יש לי אמונה שהצדק יצא לאור, אני לא רוצה שאחרים יעברו את זה". במקור, היא הסכימה לתהליך בתמורה לכך שתפרסם את רופא השיניים בחשבון האינסטגרם שלה המונה כ-15 אלף עוקבים.

לפי המטפל, חומרי המילוי היו חומצה היאלורונית ובוטוקס, אך רופא העור של מישלני הוכיח אחרת. בחודש יוני, מוקדם יותר השנה, התגלה כי בפניה של בת ה-34 הוזרק פולימתיל מתאקרילט (PMMA) הנחשב לחומר מילוי חצי קבוע ומשמש לרוב לטיפול בקמטים, אשר נקשר לדלקת ולסיבוכים אחרים.

כעת, מישילני תובעת את הרופא שביצע את ההליך שהסתבך, אך מנגד, הוא מגיש נגדה תביעה על חשיפת זהותו ובגין לשון הרע. לטענתה של האישה, יש בידה הוכחות לכך שהוזרק לפניה PMMA במקום חומצה היאלורונית - כפי שנאמר לה בתחילה. היא מתכוונת להוכיח כי ההליך שיבש את תכניותיה, את השימוש בכספה ופגע בבריאותה הנפשית וכעת היא מקבלת טיפול לתיקון פניה.

שימוש בחומרי מילוי יכולים לגרום לאסימטריה, דימום, חבורות, נזק בלתי הפיך לעור, זיהום, גושים, פריחות ונפיחות. חלק מהמטופלים אף חוו תגובות מסכנות חיים.